Vraagje Over Roosvicee

Gestart door chef de witte parkiet, augustus 07, 2005, 23:38:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

chef de witte parkiet

ik heb hier gelezen dat roosvicee goed voor je vogek is nou vraag ik me af hoeveel ik moet geven wat de verhouding is tussen water en roosvicee? :unsure:  :unsure:

Ingrid

Hoi,

Niet te zoet, eigenlijk net zoals je het zelf zou drinken is de goede verhouding. Is het lastig om te mengen in het drinkfontijntje, doe dan een klein beetje in een glas en giet het daarna over.

Groetjes, Ingrid

Nikolas

Nu we hier toch bezig zijn over vogeldrank: als onze vogel rondvliegt in huis en er staat frisdrank (vooral limonade) op tafel, dan is de verleiden voor Bertje te groot en drinkt hij van die limonade. Wij zorgen ervoor dat hij dat niet teveel doet, maar kan dit kwaad?

Ik veronderstel dat dit niet gezond is voor zo'n vogeltje.

Safrena

Hey Nikolas


Dit is inderdaad niet zo gezond voor je parkietje.
In limonade zit teveel suiker dus het berste laat je je parkietje er niet van drinken. ;)

Vele groetjes

Jojo

Wat ik alleen zo jammer vind van een bakje Roosvice, is dat het lekkere al naar een tijdje naar de bodem zakt! Ze drinken dan alsnog water.

Jorijn

CiteerWat ik alleen zo jammer vind van een bakje Roosvice, is dat het lekkere al naar een tijdje naar de bodem zakt! Ze drinken dan alsnog water.
[snapback]9563[/snapback]

Af en toe eventjes roeren :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ellen de Wit

Hallo Jojo,

Als je een 'omgekeerd' drinkbakje koopt heb je hier geen last meer van.

[attachmentid=167]

Groetjes Ellen.

[verwijderd door de beheerder]

Thijs

Hallo,

Moet het oploslimonade zijn van roosvice of gewoon die pakjes??
En als het die pakjes zijn moet het dan perzik of bosvruchten?
En ik neem aan dat je het niet oneindig goed kan houden moet je het dan elke dag verversen??

Thijs

Goofie

Hoi,

Het Beste is de roosvicee vruchtenmix met de gele dop. Het zit in een fles. Sowieso is het verstandig om het water iedere dag te verversen en zeker als er roosvicee in heeft gezeten.

Groetjes, Debbie en Goofie