Help

Gestart door mar, juni 29, 2005, 14:19:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mar

een van mijn andere grasparkieten heeft aan het koppie gepikt bij een jonkie wat kan ik er het beste opdoen (ontsmettingmiddel) red hij het nog ? help

mar

[verwijderd door de beheerder]

Jorijn

Meteen naar de dierenarts. hij zal beslissen wat het beste is voor het vogeltje.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

mar

ik heb gelijk die degene die het gedaan heb eruitgehaald die zat zelf ook onder het bloed


                 gr mar

Sonja

Hoi Mar,

Oei, wat ziet dat er lelijk uit, wat ontzettend zonde voor het arme kleintje..... :(
Inderdaad, zoals Jorijn al schreef, linea recta naar de dierenarts.

Heel veel sterkte!!
Laat je nog even horen hoe het is gegaan?

Groetjes, Sonja.

mar

hoeft niet meer naar de dierenarts hij is al doodgegaan

Jorijn

Ahh dat is zeker niet leuk om te horen :(

Heel veel sterkte en ik zou deze onrust stoker een tijdje apart houden :(
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sonja

Hoi Mar,

Och......wat verschrikkelijk naar dat dit lieve kleintje het niet gered heeft... :(

Ik wens je heel erg veel sterkte toe!!!

Hopelijk hebben de andere kleintjes meer geluk, en zeker de 'dader' er niet meer bij laten!

Groetjes, Sonja.

Safrena

Hey Mar

Wat verschrikkelijk erg dat het kleintje overleden is :(

Zet inderdaad zeker het parkietje die dit gedaan heeft voorlopig niet meer bij de kleintjes hou die zeker apart

veel sterkte

vele groetjes

mar

er zat een behoorlijk gat in z'n koppie toen ik hem eruithaalde voor naar de dierenarts te gaan er zat nog geen tien min tussen toen ik het zag na me werk

gr mar

mar

ik vind het nog steeds erg dat dit gebeurt is ik zie het steeds voor me de dader met een andere dader die het bij de jonge valkjes een tijdje terug deed komen niet meer in de voliere althans voorlopig niet meer

           bedankt voor jully medeleven gr mar

mar

ik las net wat over puberteit de dader die het gedaan heb is ook zo'n drie maanden het is een vrouwtje of kan het ook wat anders zijn

 gr mar

Anita & Marisa

Hoi Mar,

Wat verschrikkelijk van je parkietje! Het zag er inderdaad erg naar uit!
Goed dat je 'de dader' apart gezet hebt.
Je parkietje kan in de pubertijd zitten, maar we denken niet dat dit iets met het bijten van het jong te maken heeft.
Heb je deze parkieten gewoon allemaal bij elkaar als je kweekt? Dus ook andere parkieten dan de ouders? Want wat is deze 'dader' van de jongen?
Het kan ook jaloersheid zijn. Verder weten wij ook niet veel over kweken. Misschien dat de andere beheerders nog een idee hebben hoe dit kan komen.

Veel sterkte!
Liefs, Anita en Marisa.

mar

het waren twee parkietjes popjes die ik het laatste in de voliere heb gedaan en één daarvan kwam woensdag uit het broedhokje met bloed onder aan z'n snavel ik heb twee koppels behalve die twee  dan die er het laatst bij zijn gekomen ik denk achteraf toch een beetje jaloers

                   gr mar

Safrena

Hey Mar


Dit zullen inderdaad de twee popjes gedaan hebben uit nijd of jarloezie.

Doe nooit geen nieuwe popjes bij broedende paartjes want dit kan dan gebeuren en zorg ook dat je nooit meer popjes dan mannetjes hebt.

Als je meer popjes dan mannetjte hebt zullen de popjes beginnen vechten met alle gevolgen vandien of zoals je zelf nu jammer genoeg hebt meegemaakt met de dood van de kleintjes

veel sterkte met het verlies van het kleintje

vele groetjes