sex met speelgoed

Gestart door bo22, januari 28, 2007, 16:49:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bo22

Ik heb even een vraagje, japie me mannetjes parkiet heeft vaak ''sex'' met een speelgoedje, dit doet hij dan net zo lang tot hij ''klaar is''. Vaak als dit gebeurt is is hij helemaal de weg kwijt, hij gaat helemaal scheef naar 1 kant hangen en rent de hele tijd rondjes hij kan dan ook even niet vliegen. Ik denk soms dat hij erin blijft...

Kan dit kwaad??

Scotty - Keecko

Hoi bo22,

Dat scheef naar 1 kant hangen, de weg kwijt zijn, rondjes rennen en even niet kunnen vliegen herken ik niet, maar het kan natuurlijk komen door de sex met het speeltje ;)
Ik denk niet dat dit kwaad kan, alleen het moet natuurlijk niet zo zijn dat hij zich bezeert of kan bezeren.

Misschien heeft het wel met de leeftijd te maken (de hormoontjes). Hoe oud is je parkietje?

Verder heb ik niet echt een idee, misschien kun je de zoekfunctie gebruiken of even wachten op de reacties van de experts.

Groetjes, Ilse

Sonja

Hoi bo22,

Dat je parkietje hierna scheef hangt, rondjes rent, en tijdelijk niet kan vliegen, lijkt me niet normaal.

Ik had vroeger ook een parkietje die dit deed, met zijn pluche "Tweety". :P
Maar zodra het was afgelopen gedroeg hij zich weer volkomen normaal en vloog weg alsof er niets gebeurd was.

Gedraagt je parkietje zich verder wel helemaal normaal?
Of heeft hij wel vaker last van evenwichtsstoornissen?

Groetjes, Sonja.

bo22

hij kan zich niet bezeren, zijn grote liefde is namelijk zo een geel rubberen armstrong bandje!

hij heeft normaal nooit last van evenwichtstoornissen, hij valt soms van zijn stokje maar dat is meestal omdat hij missspingt of omdat hij schrikt van polly het andere pakietje.

Ik weet wel dat hij de laatste tijd heel druk is en de hele tijd kroelt en kust met polly, ook danst hij nogal om zo een speelgoed tweety heen, dat kunnen wel hormonen zijn denk ik, hij is nu 2,5 jaar oud. wanneer hebben ze daar dan last van van die hormonen?

Ik heb zijn gele bandje al weggelegd omdat ik bang ben dat hij dadelijk erin blijft tijdens de sex!

Caradow

Ik zit hier zelf ook met een oversext mannetje, hij gebruikt onze handen hiervoor. Maar de desorientatie en evenwichtsproblemen die jij beschrijft herken ik totaal niet.

Sonline

Hahahaha hier nog zo'n oversext beestje! Zodra het moment supreme voorbij is wil hij nog weleens zijn evenwicht verliezen maar dat is meer omdat ie gewoon zelf wat onhandig doet. Daarna is er niets meer aan de hand met hem en gaat ie zijn lievelingsspeelgoed voeren!  :-X

bo22

ik ben wel bang nu ik zijn 'sexspeeltje' heb weggepakt dat hij zijn sexuele driften niet kwijt kan, zou dit kwaad kunnen, hij heeft nu al een tijdje nergens mee gesext!

Sonja

Hoi bo22,

Ik denk niet dat dat kwaad kan.
Bij mijn parkietje heb ik destijds op een gegeven moment ook (tijdelijk) zijn "Tweety van pluche" weggehaald, omdat hij gewoonweg niets anders meer deed.

Na verloop van tijd (enige weken) heb ik het weer eens aan hem teruggegeven, en wat denk je? Tweety werd niet meer bekeken.... :-X

Ik weet natuurlijk niet of het bij jouw parkietje ook zo zal gaan.
Het kan ook zijn dat hij na een tijdje weer een ander "object" vindt....

Groetjes, Sonja.

bo22

ik heb het bandje net weer even teruggelegd en hij dook er meteen bovenop, hij deed weer zo raar  nadat hij 'klaar was'. Hij is ook nog heel verdedigend erbij want ik heb nog een vrouwtjes parkietje en daar gaat hij mee vechten als ze in de buurt van dat bandje komt.

Ik snap niet dat hij niet met haar 'sext' wel voert hij haar de hele tijd en dansen ze wat gek om elkaar heen, alsof ze niet goed weten wat ze met elkaar aanmoeten. ze zijn dan allebei heel heel druk als er sex en liefde in het spel komt! 

moet ik ze allebei maar gewoon hun gang laten gaan? ik heb nog nooit gehoord dat een pietje is gestorven tijdens zijn daad! of wel?

Sonja

Hoi bo22,

Het is logisch dat je parkietje weer meteen hetzelfde gedrag vertoont. Je hebt het bandje ook nog maar heel kort bij hem weggehaald.

Je parkietje verdedigt zijn bandje, en daarom reageert hij zo fel naar zijn vrouwtje als ze daarbij in de buurt komt.
Als mijn parkietje vroeger met zijn Tweety in de weer was, kon ik ook een knauw krijgen als ik (te) dicht in de buurt kwam. ;)

Je hoeft niet bang te zijn dat je parkietje eraan zal overlijden, hoor. Dat gebeurt echt niet. ;)

In principe hoef je niet in te grijpen.

Groetjes, Sonja.

bo22

ik laat hem maar lekker zijn gang gaan, ieder zo zijn behoeftes he!
ik denk wel dat ik ingrijp als hij teveel ruzie gaan maken met polly.

Heel erg bedankt voor de reacties! ik ben al wat meer gerustgesteld nu! ;D

ibi

heey


probeer eens het elastiekje een dagje weg te halen en kijken hoe hij reageert.
kijk of hij lief met  polly omgaat .
en doe zoveel leuke speeltjes.
laat hem dat bandje mooi vergeten.
als dit niet lukt hang dan maar terug   ;)


groejtes