Lid van de maand februari

Gestart door Safrena, februari 03, 2007, 11:07:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden

Alweer is er een nieuwe maand begonnen. En is het weer tijd voor een nieuw lid van de maand ;)

Deze maand hebben we opnieuw iemand gekozen die veel doet voor haar vogeltjes. Ook heeft zij veel kennis van vogeltjes en krijgt ze niet alleen de titel "lid van de maand" maar meteen ook de titel "expert"

De beheerders hebben deze maand gekozen voor lid van de maand "Februari"

Mars

Mars heeft een parkietje timo dat problemen heeft met zijn vleugeltje. Toen ze het zag is zij  meteen naar de dierenarts geweest om het te laten verzorgen. Het vleugeltje werd in getaped. Omdat Timo daardoor ook niet meer kan vliegen, heeft zij de kooi voor hem aangepast, zodat hij lekker kan spelen en genieten en overal gemakkelijk aan kan.
Echter vond Timo het niet zo leuk met een ingepaktte vleugel rond te lopen en heeft in het verband zitten pikken. Mars heeft niet getwijfeld en is meteen weer naar de dierenarts gegaan.
Nu is Timo weer ingetaped en hopen we allemaal met Mars mee dat hij snel weer hersteld

Mars namens ons beheerders willen wij je bedanken voor alles goede zorgen voor Timo en je andere parkietje en voor het delen van jou kennis

Vele groetjes
De beheerders

Ingrid

Hoi Mars,

Gefeliciteerd met beide titels, je hebt ze verdiend  ;D. Timo boft maar met een verzorgster als jij.

Groetjes, Ingrid

Sonja

Hoi Marcia,

Van harte gefeliciteerd met deze 2 mooie eretitels! ;D

Je hebt ze helemaal verdiend. ;D
Timo kan zich geen beter vrouwtje wensen. :)

Groetjes, Sonja.

Anita1983

Hallo Marcia (Mars),

Van harte gefeliciteerd met deze 2 prachtige titels!  ;D
Je hebt ze dubbel en dwars verdiend  :D

Dikke knuffel voor Timo en hopelijk vliegt hij snel weer rond!  ;)

Veel liefs, Anita

parkietenfan

Hoi Marcia,

Inderdaad dubbel en dwars verdiend!!!! Goed hoor!!
Hopelijk komt het met Timo helemaal goed.
Groetjes
Nathalie

esther

Gefeliciteerd Mars,
Ik hoop dat Timo snel weer helemaal de oude is.
Groetjes Esther

Parkieten-Freak

Ook namens mij van harte gevleugeliciteerd met beide titels! Fantastisch wat je voor Timo doet, en fijn dat je je parkietenkennis met anderen wilt delen! ;D


roha

Hoi Marcia,

Van mij ook de felicitaties voor deze titel!!!!
Ik sluit me bij alle andere reacties aan!!

Hanneke

Trippy

Heey mars,
Geweldig die 2 titels
Dik verdient!

Groetjes,Ursula

Annika

van harte proficiat! Welverdiende titels !  ;D

Groetjes Annika

Sara

Gefeliciteerd Mars! ;D
Zeker weten welverdiende titels :)

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Mars

Haha... Ik schrik gewoon! Ben even een paar dagen weg... en ben meteen Expert en Lid van de Maand!

Echt leuk! Wahoo!!!  :-X
Dank jullie... zit echt met een  :D

Groetjes Timo, Jim en Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Hej!

Gefeliciteerd!! Dubbel en dwars verdiend hoor!

Liefs Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Haha... Ik zie nu pas dat ik een

KROONTJE!!!

heb... lachen...  8)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

PasCa

Gefeliciteerd..!!  ;D
Goed Gedaan en zeker verdiend..!!

Brenda


Scotty - Keecko

Heej Marcia!

Deze titel heb je echt verdiend! ;D
En de titel Expert hoort ook helemaal bij jou :)

Gefeliciteerd met deze twee titels!!

Groetjes, Ilse

smartie

Ook namens mij van harte gefeliciteerd met je titels!

Ik ben momenteel niet zoveel online, maar kom wel af en toe de nieuwe berichten checken om bij te blijven. En ik vind het bewonderenswaardig wat je voor Timo over hebt! ;D

Caradow

Ik durf toch te zweren dat ik al een post gedaan had hier vanmiddag..... maar ik doe het nogmaals ;)

Marcia, van harte met je kroontje! Je hebt het meer dan verdiend!!!!!!!!!

Mars

CiteerIk durf toch te zweren dat ik al een post gedaan had hier vanmiddag.....

Misschien was je niet lief genoeg voor me  ::) ?


hihi ik zit maar te genieten achter de computer... dit is echt zo grappig. Maar ook wel zuur.
Afgelopen week zei een vriend tegen mij dat Timo maar bofte dat hij zo'n baasje had gekregen, dat de meeste mensen hem waarschijnlijk aan zijn lot over hadden gelaten, hem in hadden laten slapen of een tijdje onder water hadden gehouden tot zijn 'lichtje uit was'.

Maar ik denk dat wij op het forum allemaal ons uiterste best zouden doen om zo'n parkietje een zo'n goed mogelijk huisje te geven.

Dus eigenlijk een kroontje voor ons allemaal!

Ik denk wel eens dat het 'zo moest zijn' dat ik tot twee keer toe een ziek parkietje koop. Alsof het lot er mee speelt... maar wel weet waar het mee bezig is (wat niet bedoelt is als mezelf op de borst kloppen)

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..