omdat ik het niet kan hebben dat anderen zo goed kunnen tekenen ...

Gestart door Annika, februari 02, 2007, 19:10:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

Joey en Kleintje lukken me nog niet, maar 1 plaatje van Vledder vind ik nu best redelijk gelukt. Helaas een beetje licht potlood, dus even goed kijken dan maar


Groetjes Annika

ibi

jeetje
hoe doen jullie dit toch zo mooi.
allemaal precies die lijnen net echt .
dit vind ik super.
trouwens op die foto waarom is die wasdop zo rood.
???
iniedergeval mooi

groetjes

Chicowen

Iedereen krijgt de smaak te pakken hier! Het is omdat ik van mezelf weet dat ik niet kan tekenen, anders had ik het zeker ook zitten proberen (wanneer ik uberhaubt tijd zou hebben, hihi).

Ook deze is prachtig!!! Ik geniet echt van al die mooie tekeningen!

Liefs Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.


Annika

@ Meltjuh  : de houding vond ik juist makkelijker dan recht van voren ...

@ Chicowen : Ik dacht dus ook dat ik niet kon tekenen, maar 'ineens' lukte deze wel  :D

@ ibi :  de neusdop is bruin maar de foto is zo scherp (gemaakt door fotograaf) dat het feller lijkt. De neusdop van popjes is vaak 'brokkeliger' dan van mannetjes, heb ik tot nu toe meegemaakt tenminste.

@ all : dank jullie wel  ;)

Ingrid

Wow Annika! Mooi hoor!! En dan wil jij beweren dat je niet kunt tekenen??

esther

"redelijk gelukt" nou hij is gewoon weg fantastisch gelukt!
De foto's zijn trouwens ook prachtig

Caradow



DarkWolf

Ik vind het net mooi met die lichte lijnen, ik denk dat als je het donkerder maakt het niet zo mooi meer zal zijn. Het heeft gewoon iets, zo licht.
Echt mooi, mss moet ik ook maar zo'n topic aanmaken met mijn mislukkingen want ik kan het ook niet hebben dat andere zo goed kunnen tekenen :D

Moppers


Sara

Wow,er zijn echt wel mensen die mooi kunnen tekenen op het forum!
De enige tekening waar ik een beetje tevreden over ben van mij is die van een orka,maar een grasparkiet vind ik veel te moeilijk.Al die lijnen en details..hoe doen jullie het toch?!
Echt super werk hoor! ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Sonja

Wow, alweer een ware kunstenares erbij op het forum! ;D
Mooi getekend Annika!

Groetjes, Sonja.

mama

Ik ben echt zo verbaasd over het tekentalent van mijn  dochter, dat ik nu voor het eerst in mijn leven een berichtje achterlaat op het forum, na maanden van alleen maar lezen. 
Dus Annika je hebt succes met je tekening van Vledder.

Caradow

Citaat van: ibi op februari 02, 2007, 20:16:24
waarom jaloezie caradow?????

Omdat IK dat niet kan... ik heb andere talenten maar zou willen dat ik dat zou kunen ;)

kekavo

Wauw! Mooi getekent. Echt heel mooi.
Ik wou eerdaags ook een poging wagen, maar nu durf ik niet meer. Ik kan niet zo goed tekenen.

roha

potverdorie zeg wat mooi getekend, jij doet het net zo goed als de anderen hoor, niet zo bescheiden!

Scotty - Keecko

Heej Annika,

Ik vind hem anders echt goed gelukt hoor! :)
Echt heel mooi ;D

Ook ik durf geen poging meer te wagen... want wat ik teken, ziet er echt niet uit ;)

Groetjes, Ilse

karin v h

Je kunt trots op jezelf zijn. Goed dat je het niet kan hebben dat anderen het kunnen want anders had je het nooit ontdekt. ;)
Groetjes karin

Annika

Citaat van: mama op februari 02, 2007, 21:07:00
Ik ben echt zo verbaasd over het tekentalent van mijn  dochter, dat ik nu voor het eerst in mijn leven een berichtje achterlaat op het forum, na maanden van alleen maar lezen. 
Dus Annika je hebt succes met je tekening van Vledder.

haai mam  :-* dank je wel voor je 1e berichtje hier.

Alle anderen ook bedankt, ik word er bijna verlegen van.
Ik dacht echt dat ik niet kon tekenen hoor, maar 'ineens' was deze er gewoon. Dus iedereen die net als ik denkt het niet te kunnen : gewoon proberen, misschien verras je jezelf! 

Groetjes Annika

PS  in het echt is ie wel iets donkerder hoor, maar het fotograferen 's avonds gaat gewoon wat lastiger.