Voedsel radje

Gestart door Scotty - Keecko, januari 31, 2007, 21:54:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

#20
Je kan nog bestellen tot:

a.s. Maandag 26 maart 12:30

Maandag worden altijd alle spullen besteld en dan zijn ze er vrijdag, aan het eind van de middag, soms ook pas zaterdag.
Aangezien de meeting op een zaterdag valt, neem ik het risico niet en bestel ik ze deze maandag, zodat ik ze zaterdag op kan halen.

Dat jullie het even weten :P

Als je ze dus voor de aangegeven datum besteld, krijg je sowieso zo'n radje! Als je daarna nog besteld, krijg je misschien een radje, als je geluk hebt dat ze op tijd zijn binnengekomen.

Ze zijn echt heel leuk die radjes :)

Groetjes, Ilse

Scotty - Keecko

Er is een probleempje, nou ja eigenlijk probleem :'(

Vandaag weer naar Jumper gegaan en er was nog maar 1tje... :(
Een blauwe, die heb ik dus sowieso meegenomen...

Naar de verkoopster gegaan om te vragen of ze ze bij konden bestellen, wat ze de vorige keer ook deden. Baas werd er bij geroepen die dat allemaal regelde en wat blijkt...
Er wordt maar 1x in de week een bestelling gedaan, omdat het helemaal uit Duitsland moet komen :o

Dus dan zou er 9 april weer een bestelling worden gedaan en dat is te laat!
Ik zei al dat dat te laat zou zijn... :(

En nu... er wordt nu ergens heen gebeld, naar een groothandel van Jumper. Ik weet het niet precies, maar hun zouden dan weer contact opnemen met Duitsland om extra voedselradjes naar Drachten te sturen...!
;D

Er worden zes besteld (automatisch 2 blauwe, 2 gele en 2 paarse) en als het lukt zijn ze er vrijdag dus weer... ;)
Ik hoop zo dat het lukt!

5 leden hebben zich bij mij gemeld voor een voedselradje en die krijgen er dus sowieso een (tenminste als het nog lukt om de lading uit Duitsland binnen 2 weken hier te krijgen...) Ik heb al 3 hier thuis liggen voor jullie.

Ze zijn echt heel leuk die radjes!
Dus er komen nog 6, dus ik kan nog 4 mensen (uhmm.. parkietjes) blij maken...

Nog een bijgevoegde foto van het blauwe radje.

(Ik hoop niet dat jullie het erg vinden als het straks niet meer gelukt is met de lading... :()

[verwijderd door de beheerder]

Scotty - Keecko

#22
Zie nu net een foutje staan...

Citaat van: Scotty&Keecko op maart 26, 2007, 16:34:45
Naar de verkoopster gegaan om te vragen of ze ze bij konden bestellen, wat ze de vorige keer ook deden. Baas werd er bij geroepen die dat allemaal regelde en wat blijkt...
Er wordt maar 1x in de week een bestelling gedaan, omdat het helemaal uit Duitsland moet komen :o

Dus dan zou er 9 april weer een bestelling worden gedaan en dat is te laat!

Dat moet 1x in de maand zijn :-\
Ben er even niet bij met mijn hoofd...


De volgende leden krijgen sowieso een radje, want zij hebben zich het eerste aangemeld:
Mars (geel)
parkietenfan (paars)

Daarna volgde Caradow, maar zij wou graag een paarse en die heb ik nog niet...
Tanja daarna voor een blauw radje
baasje van Arno daarna, ook voor een blauw radje

Ik doe mijn best om ze nog op te halen!

bentje

hoi allemaal
ik heb een hele handige buurman die echt van alles en nogwat kan maken.
ik wil eigelijk wel zo'n radje maken met m'n buurman.
maar ik heb eens goed naar die foto zitten kijken en ik denk dat als je voer in die bakjes doet en je parkietjes daarien eraan dan valt al dat voer er tog uit?
wie kan dit aan mij uitleggen?
groetjes benthe

Caradow

uitleg:

Wel eens het reuzenrad op de kermis gezien? daar valt men ook niet uit de bakjes :) ;)