Voedsel radje

Gestart door Scotty - Keecko, januari 31, 2007, 21:54:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

Er is al eens eerder een topic geweest over het voedsel radje, waarbij er werd gevraagd naar een nummer dat op de verpakking staat.Ik weet niet of er nog zoekenden zijn naar dit radje, maar als jullie er belang bij hebben heb ik een nummer.

Vandaag vond ik in een jumper filiaal zo'n voedselradje (de laatste 8)). Heb al veel om zo'n ding gezocht en eindelijk gevonden!!

Het is van het merk Karlie®, wat in Duitsland bekend is geloof ik...
Als er belangstelling voor is, en niemand kan zo'n radje vinden, wil ik wel het nummer geven en dan kun je vragen of ze hem willen bestellen.

Die van mij (zelfs bange Keecko :-X) vinden het leuk! Eerst waren ze bang, maar nu ik er zaadjes en knoopjes in heb gedaan, gaan ze er echt aan draaien, zo lief om te zien :-*

Dat wou ik even laten weten.

Groetjes, Ilse

keobnepo

Hoe ziet zo een rad eruit. Kan je misschien een plaatje plaatsen?

Sonja

Hoi keobnepo,

Ilse bedoelt dit radje. ;)

Groetjes, Sonja.

[verwijderd door de beheerder]

Elfje

Het lijkt me een super gaaf ding. Ik kwam het tegen in een web-shop

http://www.mczoo.nl/product_info.php?cPath=4_391&products_id=2123

alleen de verzendkosten zijn 10 euro, wat erg veel is voor zo'n klein ding.

verder zoeken dus!

Groetjes Elfje

Scotty - Keecko

Hoi Elfje,

Ja, het is precies zo'n ding! Alleen zijn bij mij de rode bakjes paars ;) Ook kostte hij evenveel.
Ik heb wel het ISBN nummer (zo'n nummer bij de streepjescode, weet niet of dat het ISBN nummer is ???), maar ik weet niet of jullie daar wat aan hebben.

Maar hij is echt super leuk :) Ze vinden het helemaal geweldig!

Groetjes, Ilse

keobnepo

Lijkt mij ook geweldig zo een ding, maar om dan 10 euro aan verzendkosten te betalen vind ik het een beetje teveel van het goede. Ik zal wel heeel goed uitkijken in de winkel of ik het zie liggen....zo te lezen zijn ze nergens te vinden, maar je weet maar nooit....Als er iemand is die weet waar ze verkocht worden, hoor ik het graag!! Of als iemand het kan vinden en het kan opsturen????? (uiteraard zal dan de verzendkosten vergoed worden....)

Scotty - Keecko

Het nummer bij de streepjescode is 4016598886762, misschien kun je in een dierenwinkel vragen of ze deze eventueel kunnen bestellen.

Ik weet niet of ik ze nog zie in de dierenwinkel, maar anders zou ik, voor degene die heel graag zo een wil en ze niet kunnen vinden, 1 kunnen kopen en deze meenemen naar de meeting, voor wie daar komt.

parkietenfan

Hoi Ilse, Ik ga ook nog even zoeken maar anders hou ik me aanbevolen voor je aanbod om er 1 mee te nemen naar de meeting. Kan ik het altijd van te voren naar je overmaken. Maar ga ook eerst nog even zoeken...

Sam

Ik zal van de week wel eens kijken, want volgens mij heeft onze dierenwinkel er een hoop. Zag het een paar dagen geleden liggen toen ik een nieuw speeltje voor Sam uitzocht en kon dat molentje niet helemaal plaatsen. Als ze er hebben laat ik het zeker weten.

Mars

Ik vind ze ook erg leuk... Maar heb ze hier nog niet gevonden, dus als iemand ze gemakkelijk kan kopen en meenemen , dan graag!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

smartie

In Zoetermeer zijn ze gewoon in meerdere dierenwinkels te koop! Dus ik zou eerst eens in de plaatselijke winkels kijken voor je dingen laat opsturen tegen zulke hoge verzendkosten!

Scotty - Keecko

Opsturen lijkt me inderdaad niet handig en geeft inderdaad extra kosten.

Maar Marcia en Parkietenfan bedoelen meenemen naar de meeting :-X

Als niemand ze kan vinden, kan ik er waarschijnlijk wel voor zorgen dat ik een paar inkoop en die meeneem naar de meeting. Er moet dan wel van te voren af worden gesproken, wie een wil, dan weet ik hoeveel ik eventueel moet halen.

Waar ik ze weg heb is een grote dierenwinkel, dus die besteld ze vast wel weer en ik kan ook vragen of ze ze willen bestellen (heb er stage gelopen, dus dat doen ze wel ;))

Ze zijn €2,80 per stuk :)

Groetjes, Ilse

Scotty - Keecko

#12
Voor degene die op de forummeeting komen en graag zo'n leuk voedselradje willen hebben:

Ik heb gister gevraagd bij de dierenwinkel waar ik het radje heb gekocht, of ze deze konden bestellen. Dat wilden ze wel.

Als je op de forummeeting komt en je vindt nergens zo'n leuk voedselradje, dan mag je me wel een PB'tje sturen en dan kan ik ervoor zorgen dat deze meeneem naar de meeting :) Zo hoef je geen verzendkosten te betalen en krijg je wel zo'n leuk voedselradje ;)

Ik heb al 1 PB'tje gekregen, is nog niet bevestigd, maar reservering ;)

Dus wie wil... dan kan het geregeld worden :)

Zo ziet hij eruit:   
http://www.yatego.com/mc-zoo/p,45e00d1f7e0b5,435795803e60f9_6,karlie-bird-s-world-riesenrad?sid=07Y1172428746Yd6449b198a73ee3061

Je kan ook eventueel kleuren doorgeven.
Ze kosten €2,80.

Groetjes, Ilse

Josephine

Graag zou ik ook zo'n voedselradje willen hebben!!! Ik ben er al heel lang naar op zoek, en nog steeds kijk ik in elke dierenwinkel. Maar nog nooit gevonden! Ik kom helaas niet op de forum meeting, maa wat zijn de kosten als jij er eentje voor me verstuurd?

Groetjes Josephine

Scotty - Keecko

Hoi Josephine,

Als ik het goed heb gevonden op internet, zijn de verzendkosten niet goedkoop, namelijk €6,20 (een pakketje tussen de 0 en de 10 kg). Dit komt omdat het radje niet door de brievenbus kan en dus als pakketje moet worden verzonden...

Zie:
http://members.chello.nl/~f.g.kok/verzendkosten.htm

Ook heb ik niet zulke goede ervaringen met pakketjes verzenden, dus dat doe ik liever niet...
Helaas... :(

Succes met verder zoeken!

Groetjes, Ilse

Josephine

Oké jammer. Ik ga eens kijken of een Jumpe filiaal bij mij in de buurt is. Daar had je hem toch gekocht?

Scotty - Keecko

Citaat van: Josephine op februari 26, 2007, 17:01:39
Oké jammer. Ik ga eens kijken of een Jumpe filiaal bij mij in de buurt is. Daar had je hem toch gekocht?

Ja, ik heb hem bij een Jumper filiaal weg, als ze hem niet hebben, zou je kunnen vragen of ze hem kunnen bijbestellen ;) De Jumper waar ik ben geweest doet dat :)

Maar er zijn vast en zeker meer winkels die zo'n voedselradje verkopen, hoor.
Succes met zoeken!

Groetjes, Ilse

Josephine

#17
Ja, ik ga inderdaad maar verder zoeken. Nu ik het merk en de streepjescode heb zzal ik misschien ook wel verder komen bij een pets place of zo iets...

Mensen dit begint al meer op chatten te lijken
en chatten doen we in de chatroom
gr Safrena

Scotty - Keecko

#18
Voor de mensen die op de meeting komen:

Wil je nog een radje? Hier bij de dierenwinkel zijn ze nog in voorraad!
Laat het deze week weten (liefste zo snel mogelijk), dan kan ik nog een voor je meenemen...
Prijs: €2,80

De parkietjes van 2 leden zijn al blij gemaakt en krijgen over 14 dagen een prachtig voedselradje :)

Groetjes, Ilse

P.S. Het gele of paarse van het radje is er ook in blauw. De bakjes hebben per radje ook verschillende kleuren.

[verwijderd door de beheerder]

Caradow

ja Ikkeeeeeee

Je mag er voor mij ook een meenemen de 7e :)
Liefst geen gele.. vind die parse eigenlijk wel mooi :)

Als er geen andere is is geel ook goed hoor :)