Stuitklier

Gestart door Scotty - Keecko, januari 31, 2007, 17:31:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

Het gaat weer over Keecko... :-\

Een aantal dagen valt het me op dat ze aan haar stuitklier zit te pikken. Pikken is een groot woord, maar dan met haar snaveltje tussen de veertjes plukt. Ze is aan het einde van de rui en ik zie best veel veren doorkomen op de stuit. Ik vraag me af of dat normaal is...

Ook op haar koppie en in haar nekkie krabt ze voortdurend door doorkomende veertjes, maar ik heb het gevoel dat als ze krabt weer veren uitvallen en dan komen ze weer opnieuw door en dat ze er weer aan gaat krabben tot ze weer uitvallen, enz...

Heeft ze last van de stuit of komt dit door de rui? Ik heb (omdat ze al heel tam is dat ze zelfs bij me op schoot komt zitten) haar voorzichtig beet gehouden en gekeken of er een bult of i.d. zat, maar ik voelde niets (afgezien van de doorkomende pennen(tjes)) en het was ook niet kaal. Ik weet nu echt niet meer of ik me teveel zorgen maak, of dat ze echt iets heeft...

Hoop dat jullie weten wat ze heeft, of dit normaal is of dat ik maar beter naar de DA kan gaan.

Groetjes, Ilse

Caradow

Ze zit gewoon heerlijk te poetsen, zeker aan het einde van de rui. Wanneer ze echt veren eruit zou krabben zou je nu onderhand kale plekken gaan zien.

Scotty - Keecko

Okee :)

Ze heeft geen kale plekken nee.
Wat ik wel heel vreemd vindt is dat Keecko al 2 zware ruien heeft gehad, en Scotty 2 zeer lichte (of eigenlijk maar 1 lichte...)

Hoe zou dat kunnen komen?