vriendinnetje voor çito

Gestart door Gülay, januari 26, 2007, 22:34:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gülay

Ik ben hier heel lang geleden eens geweest toen ik mijn parkietje had gekocht..en nog eens met de vraag over een eventueel vriendje of vriendinnetje voor hem..Ik heb nu een dochtertje en gewoon erg weinig tijd om hem aandacht te geven..en hij was soms zo stilletjes..
We hebben gister een vriendinnetje voor hem gekocht :) we hebben ze meteen samen in de kooi gedaan en het is echt de beste daad die ik dit jaar heb gedaan :)
Hij is zo blij geworden meteen..en mavi? (de nieuwe) heeft het gelijk naar haar zin..echt heel erg leuk..
zij is ook echt het tegenovergestelde van çito..hele pittige dame..çito is heel rustig en stil (merk nu dat het gewoon echt zijn karakter is) hij komt op je vinger maar doet verder niet echt veel ofzo..hij zal ook niet echt bijten..
zij komt wel op onze schouder meteen maar op de vinger nog niet..maarja dat leert ze vanzelf wel :) bijten is ze wel heel goed in hihi..

Wou het even met jullie delen! :)

Mars

Leuk!

Soms zie je parkietjes helemaal opbloeien als je er een vriendje bijzet. Dat tam maken komt vanzelf wel, het is al knap dat hij nu al op de schouder gaat!

Veel plezier ermee.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Annika

wat goed dat jullie toch hebben gekozen voor een parkietje erbij! En zo te horen is het inderdaad een fantastische zet geweest. Hartstikke leuk dat het meteen goed klikt, je zult zien dat het fantastisch is om te kijken naar een stel van die bengels.

gRoetjes Annika