Geslacht Milan, iemand een gokje?

Gestart door pbos, januari 20, 2007, 13:05:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pbos

Hallo,

Wie waagt een gokje op het geslacht van Milan, denk zelf een mannetje maar twijfel een beetje. Wat denken jullie?? Eerste foto: zes weken, tweede: drie-enhalve maand, derde: vijf maand

[verwijderd door de beheerder]

Corien

Ik denk een vrouwtje. Ik geloof dat ze haar eerst rui nog niet heeft gehad en bij 6 weken is het neusdopje blauw, dus ik ga voor popje!

Scotty - Keecko

Hoi Peter,

Ik ga ook voor een popje. Als je parkietje 5 maanden is, dat is dan ongeveer de leeftijd dat de neusdop van paars/lila naar fel blauw begint te kleuren.

Jouw parkietje heeft dat niet en het is licht rond de neusgaatjes met een beetje lichtblauw, dus ik ga ook voor een popje ;)

Groetjes, Ilse

Sara

Ik ga ook voor een popje ;)

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Trippy

Ik ga met de rest mee...
Een mooi popje.. ;)
Groetjes,

ibi


dolfijntje

Hoi,
en ook ik denk  dat het een popje is,
mooi vogeltje trouwens.
groetjes,
dolfijntje. :D

Lijntje

7 mensen, zelfde gedachte! Popje!  :D

pbos

Ik heb altijd gedacht dat het een mannetje zou zijn. Maar begon toch te twijfelen de laatste tijd. Moet wel zeggen: mijn vorige parkiet Julian, was toch echt een mannetje volgens mij, heeft het ook vrij lang bij geduurt dat de neusdop donkerblauw begon te worden. Beetje zelfde traject als Milan nu ook heeft. En Milan was volgens mij veel te rustig als jong vogeltje om een popje te zijn. Maar goed, popje is ook goed, hoop dan wel dat de volgende echt een mannetje is. Nog even een foto van Julian, mannetje of toch popje? Hier was hij denk ik een maand of zeven! En precies het dezelfde kleur neusdop als Milan toen hij vier/vijf maand oud was...

[verwijderd door de beheerder]

Scotty - Keecko

Julian lijkt me inderdaad wel een mannetje. Maar dat lichte om de neusgaatjes van Milan, doet mij denken aan een popje. Dus ik denk:

Julian: mannetje
Milan: popje

Groetjes, Ilse

Chicowen

Julian lijkt mij ook inderdaad een mannetje.

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sara

Julian is inderdaad een mooi en volwassen kereltje. ;)

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes