berichten

Gestart door DarkWolf, januari 15, 2007, 19:51:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DarkWolf

Ik weet niet goed waar ik mijn vraag kwijt moet, dus dan maar hier.

Vaak als ik bij "ongelezen berichten" ga lezen, staan er berichten tussen die eigenlijk bij "nieuwe reacties op jouw berichten" zouden moeten komen. Of staat het dubbel (dus zowel bij ongelezen als bij nieuwe reacties)
Of vaak ook al oudere berichtjes, waar niemand meer op heeft gereageerd, die opnieuw verschijnen bij "ongelezen berichten"

En eigenlijk stoort mij dat een beetje..

roha

Hai,

De berichten stann dan in beide lijsten en wanneer een ouder bericht weer verschijnt, dan betekent dat dat er wel weer iemand op heeft gereageerd.

DarkWolf

Citaat van: roha op januari 15, 2007, 19:57:23
Hai,

De berichten stann dan in beide lijsten en wanneer een ouder bericht weer verschijnt, dan betekent dat dat er wel weer iemand op heeft gereageerd.
Normaal zou het bericht pas verschijnen als er op gereageert is ja, maar daarnet stond er weer een bericht tussen waarbij de laatste op 6 januari heeft gereageert en voor zover ik weet is het vandaag niet 6 januari...

roha

welk bericht was dat dan?
Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus ik zou niet weten welke?

DarkWolf

Ik weet niet meer welk bericht het was...
Maarja, mss heb ik gewoon iets verkeerd gedaan (of doe ik vaak iets verkeerd, zou wel kunnen)
Zal nog eens kijkn of het nog voorvalt..

Scotty - Keecko

als je eens online bent geweest en niet allen ongelezen berichten hebt gelezen, dan komen ze de volgende keer als je weer online komt weer in die lijst te staan. Dat is bij mij zo tenminste ;)

Groetjes, Ilse

DarkWolf

#6
Ja, dat weet ik:) Maar het zal wrs aan een fout van mij liggen, sorry (dit mag dus op slot)
en als het nog eens voorvalt mail ik wel eerst nr een modje ofzo ;)

En op verzoek een slotje *KLIK*. Gr. Ingrid