vraagje voor Jorijn m.b.t. fotoalbum

Gestart door parkietenfan, januari 11, 2007, 12:34:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietenfan

Hoi,

Ik had Jorijn al een pb gestuurd maar omdat ik niets gehoord heb moet het toch maar even zo.
Ik heb denk ik zitten "vogelen"  ;) met de fotoalbumsite.
Een paar weken geleden heb ik mij geregistreerd. Nu wil ik gaan inloggen maar dat lukt niet.
Als ik inlog krijg ik de melding: geselecteerde gebruiker bestaat niet.
Dus er vanuit gaande dat ik iets niet goed had gedaan probeerde ik opnieuw te registeren.
Dan komt de melding: ingevoerde gebruikersnaam bestaat al. En ook de melding dat het emailadres al gebruikt wordt.
Maar ga ik inloggen met parkietenfan en vraag ik mijn wachtwoord opnieuw aan dan komt ook weer de melding: gebruiker bestaat niet.
Wat kan ik doen om dit op te lossen?   :PIk wil graag wat fotootjes plaatsen :)

Hoor t wel.

groetjes


parkietenfan

weet iemand anders misschien hoe dit zit? Ik hoor niets............................

Caradow

Jorijn heeft ook een leven naast dit forum en je mag niet verwachten dat hij binnen een halve dag al een reactie geeft. Hewb geduld, Jorijn laat echt wel wat van zich horen.

parkietenfan

Oeps, ja je hebt gelijk! Ben ietsje te ongeduldig. Wilde mijn foto's graag plaatsen maar moet inderdaad even wachten. Sorry..........

Ingrid

Je mag je inloggegevens wel via pb naar mij toesturen ;). Ik weet niet of ik het probleem zal kunnen oplossen, proberen kan ik het misschien wel.
En anders moet je even geduldig wachten op Jorijn.

parkietenfan

Hoi Ingrid,

Bedankt voor je aanbod! Maar eigenlijk vind ik wel dat Caradow gelijk heeft  ;)
Dus ik wacht maar even geduldig af. Ja we zijn verwend op deze site :D Iedereen geeft altijd zo snel antwoord! Mocht ik over een paar dagen niets gehoord hebben dan maak ik graag gebruik van je aanbod ;)

Jorijn

*Gil*

Het blijkt dat je je account nog niet geactiveerd hebt. Normaal gesproken hoor je dit te doen door op een link te klikken die je in je emailbox hebt gehad. Het kan natuurlijk altijd dat hiermee iets fout is gegaan.

Desondanks heb ik je Account handmatig geactiveerd. Veel uploadplezier :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

parkietenfan

#7
Jorijn, heel erg bedankt!!! Groetjes en uiteraard kan dit topic gesloten worden.

Bij deze *KLIK*