welke kleuren

Gestart door bentje, februari 10, 2007, 13:04:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bentje

 hallo ik ben  benthe en ik krijg 2 grasparkieten.
nou wilde ik weten welke kleuren er allemaal zijn

groetjes bentje

p.s. ik eet niet of het iets uitmaakt maar het zij een mannetje en een popje

Corien

Dit zijn er een paar, maar er zijn natuurlijk altijd mengelmoesen http://www.grasparkiet.com/kleuren.asp

Annika

er zijn zoveel verschillende kleuren, je zult je ogen uitkijken. Je weet al dat het een man en een pop zijn, heb je ze toch al uitgezocht dan? Bij een kweker of een dierenwinkel? Het kan trouwens prima samen hoor, zolang je geen broedplaats ophangt gebeurt er in principe niets, mochten er per ongeluk toch een keer eitjes gelegd worden op de bodem van de kooi kun je ze direct weghalen, niets aan de hand.
Alvast heel veel plezier gewenst enne, als de albums weer online zijn hoop ik een keer foto's te mogen bewonderen!

Groetjes Annika

bentje

hoi  annika

het is juist de bedoeling dat het popje eitjes gaat leggen, want dan mag ik er 2 houden.
maar in elk geval bedankt


de groetjes van benthe

Trippy

Klopt het dat jij wilt weten welke kleuren je (waarschijnlijk) Krijgt als je 2 parkietjes met elkaar laat broeden !?
Als eerste moet je wel even weten dat het popje ouder moet zijn dan een jaar ! Het is namenlijk een hele klus vogeltjes groot te brengen,ook moet je je goed voorbereiden maar hier vertrouw ik dan maar even op !
Over het kleurenpatroon !? Eh.... daar weet ik niks van maar er zijn genoeg forumleden die dat wel een beeetje weten dus.... afwachten !

Josephine

Hoi benthe,
Over die kleuren: Er zijn zoveel verschillende kleuren dat je ze niet allemaal kan opnoemen, er zijn natuurlijk wel ''standaard'' kleuren.

Over het broeden: Ik weet niet hoeveel ervaring je met parkieten hebt, maar je moet niet zomaar denken ''ik laat ze wel even broeden'' Je moet er goed over nadenken. Kijk maar even op www.parkietenfreak.nl en klik dan op broeden.

Groetjes Josephine
p.s. Veel plezier met je toekomstige parkietjes!