parkiet eet niet

Gestart door karin v h, januari 07, 2007, 18:02:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietenfan

Hoi Karin,

Wat een goed nieuws!!! Misschien is het ergste treuren nu voorbij en wordt Poekie langzaam weer de oude!
Mensen kwijnen ook weg van liefdesverdriet, dus wie weet wat zo'n parkietje allemaal ervaart :(
Maar gelukkig gaat het langzaam de goede kant op! Moed blijven houden hoor!

Ook wij blijven hier duimen. ;D

Groetjes
Nathalie

Mars

Hey Karin,

Je moet weten dat wij (ik) gewoon ook ons zorgen maken met jou mee. Het is werkelijk vreselijk je parkietje weg te zien kwijnen en als dan ook nog het overlijden van een ander parkietje de oorzaak is... Dat is echt vreselijk droevig.

Zoals al zo vaak eerder geschreven, je voelt je zo ontzettend machteloos. En als je dan zelf ook niet helemaal lekker in je vel zit helpt dat ook niet echt.

Maar er is in ieder geval weer hoop. Als hij beetje bij beetje weer wat eet, komt het vast wel weer goed.

Heel veel sterkte jullie beide! Houd de moet er in!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Hallo Parkietenfreaks,
Eventje een infootje rondom Poekie.
Poekie bloeit wat op hij eet weet wat vanavond deed ik eikrachtvoer in de kleine bakjes en hij gooide ze achter elkaar allemaal leeg. Wat hij op heeft weet ik niet maar vast wel een 1/2 bakje... :P
Maar hij blijft zijn maatje duidelijk misssen, hij wil ook niet met de anderen spelen hij is zich erg aan het afzonderen. Nooit door gehad wat voor impact het op een parkietje kan zijn. :'(

Gisteren schrok ik wel Sara had een plekje in huis een 'hamsterhuisje' daar kroop ze dan in en ging daar lekker zitten slapen. Iedereen wilde erin maar niemand mocht erin dit was van Sara. ::)
Gisteren zat ik in de kamer (helaas camera niet binnen bereik (sukkel!)). en alle parkietjes zaten rondom het huisje. 2 op het huisje en de andere 4 zaten ervoor. Niemand is tot op heden in het huisje geweest kun je nagaan hoe overheersend ze eigenlijk was. Ik hoop dat er gauw weer eens een parkietje inkruipt!
Nu maar hopen dat Poekie iets meer gaat eten het wordt nu een iets te slank parkietje.
groetjes karin