Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

ze staan nog op de site. Is voor sommige lastig omdat de site Duits is.

Bij deze de nederlandse 'routebeschrijving' naar de parkietjes:
1 Klik op Spielwaren (staat links naast 't tabje Menu)
2 Klik dan op Plüschtiere
3 Klik op Teddy Hermann.

De parkietjes staan bijna onderaan op pagina 4. Momenteel zijn ze niet op voorraad. Zou zeggen, check de site gewoon af en toe voor de status (wel of niet verkrijgbaar dus).

Hoop dat je er wat mee kunt.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

jolandanicolai79

Hartstikke bedankt Kleintjes!!!!!!
Ik heb ze gevonden, alleen jammer dat ze niet op voorraad zijn.
Ik zal de site zeker in de gaten houden..
Groetjes Jo

Petr@

Ik heb ook net even gebeld naar Leiden.Heb me nummer geven dus ik hoop dat ik morgen terug wordt gebeld.
Ze zijn wel heel grappig hoor.Hopen maar dat ze nog te krijgen zijn.


Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

dsmmeijer

 ;D ik woon in Delft, en ga snel een keer kijken, want ik vind ze erg geinig.
Ik laat het wel even weten of er nog meer rond te sturen zijn, dat is wat mij betreft geen probleem.

Mandy

Yep, ik ben voorstander.
Geld inzamelen (?? ) en dan verkopen. Tenminste ik wil er ook wel eentje!
Die andere 30, volgens mij ben je ze al kwijt voor je ze aanbiedt.
En die 60 andere vogels, dat gaat toch ook wel lukken?

Of je laat iedereen die een parkiet ( knuffelparkiet ) een €1.- extra betalen, dan kun je die andere 60 vogels kado doen?! Aan iemand die nieuw lid is geworden of iemand die hulp nodig heeft als troost???

Het zijn maar ideeën... ;)

dsmmeijer

Ik ga volgende week zaterdag denk ik even naar die winkel bij mij in Delft (knuffelknuffel).
Wil ook van die leuke knuffelparkietjes. Als er meer zijn, dan kan ik er nog een aantal meenemen. ;D

Parkieten-Freak

#166
Citaat van: Mandy op maart 12, 2008, 11:21:23
Yep, ik ben voorstander.
Geld inzamelen (?? ) en dan verkopen. Tenminste ik wil er ook wel eentje!
Die andere 30, volgens mij ben je ze al kwijt voor je ze aanbiedt.
En die 60 andere vogels, dat gaat toch ook wel lukken?

Of je laat iedereen die een parkiet ( knuffelparkiet ) een €1.- extra betalen, dan kun je die andere 60 vogels kado doen?! Aan iemand die nieuw lid is geworden of iemand die hulp nodig heeft als troost???

Het zijn maar ideeën... ;)

Yep heel leuk en jij wilt er ook wel eentje?
Dan mag jij ze gaan bestellen. :)
In een verpakking van 90 stuks zitten 30 parkieten en 60 andere vogels.
Het franco order bedrag is 350.— Euro. Levering kan alleen geschieden met een KvK nummer.
Wel een forse investering, en je wilt ook nog parkieten op gaan sturen als iemand troost nodig heeft?
Weet je hoeveel portokosten daarmee gemoeid zijn?  ::)


Mandy

Ik heb nog wel iets anders gezien, da's ook wel leuk!

Een parkiet van gips, of steen ik weet het niet precies. Maar deze kun je kopen bij Intratuin... op een stokje en die kun je bij planten of zo er in zetten.
Ik heb er een gekocht!

Maar, ik heb geen kvk nummer, tenminste geen "eigen bedrijf"...  en de portokosten daar heb ik ook geen idee van. Ik probeerde alleen een beetje mee te denken. :P

Diana

#168
-knip-
Dit soort zaken graag afhandelen via een pb.
Gr PF

Eressea

De site die pas genoemd werd, heeft nu 54 parkieten in voorraad! Hier is de directe link:

http://www.rs-design-shop.de/shop/plueschtier-wellensittich-13cm-teddy-hermann-p-2101-2.html?sessID=e0ef07efbdcf56c45f795da245bb68e7

Alleen de verzendkosten zijn onder de 5 kilo: 17,40. Beetje veel. Maar doet me denken.... er zijn vast wel mensen die samen een bestelling willen zetten, en voordat je aan 5 kilo aan parkieten bent.... duzz.... is dit een beter idee dan de 60 uilen erbij? ;)


waaah... arme parkieten. In het Duits heten ze "Wellensittich". Wat een naam....

dsmmeijer

#170
Misschien dan handig om met meerderen tegelijk te bestellen, dan een boel parkietjes op laten sturen naar 1 adres, verzendkosten delen, en dan de parkietjes doorsturen.

Even kijken hoeveel vraag er is:

Ik zou dan wel een blauwe en een groene willen.

Parkieten-Freak

Ja, dat kan wel maar er komen nog portokosten bij als je ze binnen Nederland wilt verzenden.
Misschien is het handig om dit een keer voor een meeting te doen, we kunnen dan flink wat portokosten uitsparen.  ;)


Kleintjes

Citaat van: Eressea op mei 30, 2008, 09:47:32
waaah... arme parkieten. In het Duits heten ze "Wellensittich". Wat een naam....
Even inhaken op bovenstaande:
Heb je de parkietjes al eens goed bekeken? Ze hebben golfjes op hun koppie, vandaar de Duitse naam Wellen Sittich, wat letterlijk golfjes parkiet betekend  :D En weer iets geleerd  ;)

Is inderdaad misschin 'n idee om voor de volgende meeting te regelen, scheelt 'n heleboel onkosten.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Audrey

Op zoektocht naar de knuffel vond ik deze site:
http://www.knuffelparadijs.nl/?page=list&id=8868&offset=2&
op de pagina waar je terechtkomt zie je 3 parkieten (er staat 'kanarie' maar het zijn echt wel parkieten volgens mij  :P) én ze hebben zowat ieder dier dat je kunt bedenken in knuffelvorm (behalve die die ik wil natuurlijk, de blauwe knuffelparkiet, ze hebben hem in het rood en groen maar blauw uiteraard niet :().

Dolce

Hey Audrey.

goed site!!

alleen ik vind het zo jammer dat de verzendkosten altijd zo duur zijn..
met de verzendkosten (5 euro)

word het zo rond de 11 euro...
en das best duur voor zo'n knuffel  :(

iemand tips?

Gri

ik heb zelf beelden van parkieten aan mijn muur hangen. ze zijn ongeveer 20 a 30 cm groot, erg vrolijk ingekleurd en van een soort gips  ;) Ze zijn zo rond de 15 euro per stuk, misschien is dat wel iets, maar ze zijn helaas niet knuffelbaar..

Caradow

Citaat van: Gri op september 25, 2008, 19:37:15
ik heb zelf beelden van parkieten aan mijn muur hangen. ze zijn ongeveer 20 a 30 cm groot, erg vrolijk ingekleurd en van een soort gips  ;) Ze zijn zo rond de 15 euro per stuk, misschien is dat wel iets, maar ze zijn helaas niet knuffelbaar..

Het gaat hier specifiek om de knuffelparkiet van WNF en dus niet over beeldjes in het algemeen ;)

Piknikki

Ik heb vandaag de rode knuffelparkiet gekocht, in het Gaia Park in Kerkrade. Ze hadden heel veel knuffeldiertjes in het winkeltje, maar helaas geen blauwe of groene grasparkiet. Nouja, rood is beter dan geen. :)

[verwijderd door de beheerder]

Smikkelparkiet

Ey! Da's een knappert! Die rooie rakker lijkt op mij!  :D

Piknikki

Maar jij hebt een stoere pet op, Smikkel! En bovendien, mijn rode ventje kan niet typen, hihi. :-X
Jij bent echt veel leuker! :-*