Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Hallo

Afgelopen week ben ik naar Landal Greenparks Miggelenberg geweest ( in Hoenderloo ). Aan het eind mocht ik een souvenier ( schrijf ik dat goed ) uitzoeken. Raad maar: gekozen voor knuffelparkiet. De parkiet zit vol met labeltjes van het wnf, het is ook een actie van het wnf. Ik kan nergens info erover vinden, maar het is een aanrader. Ik weet nog niet hoe de parkieten erop reageren ( ik laat ze er niet aan plukken, of wat dan ook, is alleen maar voor buiten de kooi, en voor 1 x ) maar als je altijd al een parkiet(knuffel) zocht, is het wel een mooie parkiet. Al hebben de designers geen verstand van parkieten, ze hebben wel allemaal een blauwe neusdop, maar er waren ook rode parkieten bij. Die heb ik nog nooit gezien.


Noukie

kun je een foto laten zien? die lijkt me erg leuk (ook al heb ik iets tegen het WNF, aangezien ik een hekel heb aan Engelssprekende panda's) Is het een grasparkiet?

Cutie_lover

Het is een echte grasparkiet ( échte knuffelgrasparkiet dan :P )

Trippy

Mooie knuffel ,
Heb erna gezogt op internet maar vond alleen maar een kakatoe en papagaai

ibi

so die parkiet lijkt sprekend op een echte kga even zoeken op internet

kekavo

O, wat een schattig vogeltje! Zou erg leuk staan naast mijn aap, panter en hond!

Cutie_lover

Op de een of andere webshop van wnf staat hij niet in de collectie. Ik kan die site niet volledig zien, maar misschien dat iemand ze kan e-mailen?

Jippie

Hoi!

Ik vind de parkiet ook erg leuk! Aangezien hij op internet niet te vinden is (inderdaad ook niet op de site van het WNF), heb ik inderdaad maar gewoon gemaild waar ik de knuffel kan kopen. Ik wacht de reactie wel af, mocht ik wat horen, dan horen jullie van me!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Kleintjes

Ben benieuwd of je wat van hun hoort. Ik heb gegoogled als n wilde maar vond alles behalve dit knuffelparkietje.

Houd je ons op de hoogte? Wij mensen met 't parkietjesvirus zouden dit schatje toch graag in onze (pluche) collectie willen opnemen  ;D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Ik ben niet echt slim! Ik zag een link over het hoofd op de parkiet, hier kan je hem zien: http://www.wwfplush.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=171
Groetjes!

Kleintjes

Ik heb naar via de site een mailtje gestuurd met de vraag of de knuffeltjes los te bestellen zijn en zo ja, wat de kosten zijn.  Ik houd jullie op de hoogte!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Diiiiido

Hallo!!

Die knuffelparkiet is echt toppie!!
Supergrappig!  ;D
Heb op die site gekeken net maar daar kan je em denk ik niet bestellen!  :(
Ik ga ook wel effe opzoek in het internetwereldje!  ;)

Groetjes Miriam

Kleintjes

Hoi Diiiido,

Zoals ik reeds zei heb ik hun 'n email gestuurd emet de vragen die je in'm'n berichtje hiervoor kan lezen. Ik houd jullie op de hoogte!!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Wel een vage site, volledig in het engels, maar ze zitten in Leiden, maar das wel handiger, hoeven ze het in ieder geval niet vanuit engeland op te sturen.

Kleintjes

Heb inderdaad naar de firma in Leiden gemaild, dus ben benieuwd.

I'll keep in touch!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jippie

Hoi!

Ik kreeg in ieder geval deze reactie:

Geachte mevrouw,

Helaas kan ik u niet met zekerheid vertellen waar u deze knuffel kunt kopen. Onze knuffels worden op verschillende plekken verkocht en de inkoop wordt door de verkooppunten zelf gedaan. De ene zaak heeft dus andere knuffels dan de andere. Ook kan het zijn dat deze knuffel een knuffel is die al langere tijd in onze collectie is. In ieder geval kunt u proberen te kijken bij de Bijenkorf en de Intertoys.

Veel succes!

Met vriendelijke groet,

Judith Koppelaar
Consumentenservice
Wereld Natuur Fonds

Postbus 7
3700 AA Zeist
Tel: 0900-1962 (20 ec/pm)
info@wwf.nl


Hmmm, allemaal op naar de Intertoys en Bijenkorf dus!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Kleintjes

Hoihoi,

ik heb bericht gekregen van de firma die de parkietjes levert:

Geachte M. Hendriks,

Wij hebben inderdaad in ons assortiment een parkiet zitten, echter deze zit gesorteerd verpakt met andere vogels en is niet los te bestellen.

Op een verpakking van 90 stuks zitten 30 parkieten en 60 andere vogels. 

Ik weet niet of u hiervoor interesse heeft.

Een franco order bedrag is ˆ 350.— Levering kan alleen geschieden met een kamer van koophandelnummer.

Met vriendelijke groet,

Gonny Langejans

Nou, daar schieten we dus helaas niet veel mee op dan. Achja, nooit geschoten is altijd gemist zeggen we dan maar.
Ik ga eens vragen of ze weten waar de parkietjes en die andere vogels verkocht worden, wellicht dat we daar iets aan hebben.

Groetjes en liefs van ons aan jullie

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Scotty - Keecko

Citaat van: Kleintjes op januari 30, 2007, 20:07:44... Op een verpakking van 90 stuks zitten 30 parkieten en 60 andere vogels. ...

Tja, dat is denk ik ook niet de bedoeling ;)

Maar als we nou die 30 parkieten konden kopen voor de forummeeting :-X
Dan konden we voor wie wil zo'n parkiet daar overkopen. Twas maar een ideetje...

Mars

De inkoop is overigens niet duur:
350 euro:90 is zo'n 4 euro.

Dus misschien is er iemand creatief en heeft ie connecties met een BTW-nummer?

Veel succes in ieder geval. En misschien hebben ze ze wel te koop op de plek van de forummeeting te koop?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jippie

Hoi!

De inschrijving bij de Kamer van Koophandel is geen probleem (mijn vriend heeft een eigen bedrijf en is dus ingeschreven bij de Kamer van Koophandel!), de vraag is alleen wat we met die 60 "andere vogels" moeten. Iedereen hier wil toch een parkietje... Als iemand daar een bestemming voor heeft, dan kunnen we het overwegen!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!