Prettige feesten

Gestart door Safrena, december 22, 2006, 14:56:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

margret


Ook wij willen iedereen prettige feestdagen wensen
               en een gezond en gelukkig 2007


                            Groetjes Margret en kenji

Danielle

Ook namens ons:

PRETTIGE FEESTDAGEN EN EEN GELUKKIG EN GEZOND NIEUWJAAR!

Groeten van Danielle en Sammie&Gijsje

Kleintjes

Hoihoi,

ja ik ben er nog. Valt niet mee als je maar 1 pc hebt en dus nog steeds de ander moet delen hihihi.

Ook namens ons 5-jes wil ik iedereen een gezond, vrolijk en fladderrijk 2007 toewensen en natuurlijk gezellige en lekkere kerstdagen!!

Hopelijk zien we elkaar in 2007, anders zien we ons wel op het forum!

Joyeux Noel, Bonne Annee (sorry als t fout is gespeld hihi, mijn frans is niet echt best)

Wensen iedereen: Maartje (uit Echt), Mano en de boefjes Kruumel, Silly en Tweety. En een hoef van V! (Vinus dus haha)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Jimmy keek mij vanmiddag eens boos aan en schreeuwde geirriteerd of ik nu ook eens een berichtje in dit topic ging plaatsen dus bij deze  :)      :

Allemaal een gezellige kerst toegewenst,
en natuurlijk erg veel liefde, geluk en plezier in het nieuwe jaar!


Groeten Jimmy, Marcia en vooruit, ook al is hij het er niet mee eens: Timo  ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

emceeelwee

#24
Heej mensen,

Vrolijk Kerstfeest en een heel gelukkig 2007, voor allemaal, met alle parkietenvriendjes!  ;D
Veel liefs,

Kiki, Pien, Bart en Maartje

paooltje

Hallo,

Nou de kerst is inmiddels voorbij....

Maar ik wil iedereen een KNALLEND 2007 toe wensen, met veel liefde, geluk en gezondheid!!

Groetjes, Paola



[verwijderd door de beheerder]

Sanne

Hallo allemaal,

Ook ik zie dit topic een beetje laat om jullie nog fijne kerstdagen te wensen ;)

Maar bij deze wel een gezond en gelukkig 2007 gewenst! ;D

Groetjes Sanne

Elfje

Beste Parkietenfreaks!

Alle goeds voor 2007!

Van Elfje en natuurlijk ook van Joep & Pino

*Z*

Ook wij wensen jullie allemaal een gezond en gelukkig 2007!!
                    Ook wens ik deze forum nog vele goede jaren bedankt voor al jullie hulp.. 

                           Groetjes Zeynep & Simarik

kekavo

Allemaal de beste wensen voor 2007.
Ik hoop dat iederen ook dit jaar weer veel plezier mag hebben met zijn gevleugelde vriendjes.

karin v h

Voor alle parkietenfreaks en gevleugelde vriendjes een heel goed en gezond 2007...... ;D

Groetjes Karin
en voor deze ene keer voor iedereen een snavelkusje van Sara, Meisie, Buffy, Poekie, Sammy, Jippie en Lucky :P

Anita1983

Hallo allemaal,

Een super goed, gezond en gelukkig nieuwjaar!
En voor de parkieten onder ons natuurlijk ook veel parkietenplezier en laat jullie dit jaar maar weer goed verwennen door jullie huisgenoten, dat doe ik uiteraard ook  :P
Ook namens mijn huisgenoten een super goed 2007!

Dikke knuffels van Chico!

Ps. Het leukste aan deze dagen vind ik, dat ik mijn kerstmuts weer op mag! Vandaag de laatste dag, dan gaat hij weer in de kast  ::)


[verwijderd door de beheerder]

Siempke

Hihi, ik ben meschien erg laat, maar het jaar is nog niet om ::), hopelijk word de rest van het jaar ook mooi met veel geluk ;D