Maatje voor Leana gezocht

Gestart door ilonka, december 14, 2006, 20:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ilonka

Ik ben op zoek naar een lief parkietje voor mijn Leana. Ze is een popje van bijna een jaar. Ze is super tam en altijd erg vrolijk maar omdat ik sindskort fulltime werk wil ik graag een vriendje voor haar. De kleur en het geslacht maakt me niets uit, zolang het maar klikt tussen Leana en de kleine. Wel graag een jong parkietje en als het kan al een beetje tam. Ik woon in Den Haag dus ergens in de omgeving van Den Haag zou fijn zijn maar ik ben bereid om een auto te huren/lenen en het vogeltje van verderweg te halen.
Nu ben ik met kerst een paar dagen weg, en ik wil de kleine niet meteen lastigvallen met een logeerpartij, dus ik zoek een vogeltje die ik na kerst kan ophalen.

Ik heb al verschillende kwekers gemailt en hou marktplaats ook in de gaten maar op een één of andere manier voelt het beter als het vogeltje van iemand van hier komt.
Dus, als iemand een kipje heeft, zou dat heeeel fijn zijn  :-X


Annika

Citaat van: ilonka op december 14, 2006, 20:57:03
Nu ben ik met kerst een paar dagen weg, en ik wil de kleine niet meteen lastigvallen met een logeerpartij, dus ik zoek een vogeltje die ik na kerst kan ophalen.

Dus, als iemand een kipje heeft, zou dat heeeel fijn zijn  :-X

:-X  Toevallig heb ik inderdaad 'letterlijk' en figuurlijk een KIPje waar ik een goed thuis voor zoek, maar ik woon helemaal aan de andere kant van het land ...

Groetjes Annika

PS een prachtig meisje heb je daar zeg  :D

ilonka

Jouw popje is wel heeeeel mooi Annika!! Op zich heb ik zo'n reis er wel voor over maar heb net de prijzen van het huren van een auto bekeken en daar schok ik wel erg van. Wat is dat duur :o
Ik zou even moeten kijken of ik van iemand een auto kan lenen. Met openbaar vervoer lijkt me niet zo geslaagd met Leana erbij.

Annika

ja die prijzen van tegenwoordig ...  :'(  ik hoor het wel als je toch interesse hebt, na de kerst is prima, wij blijven nml thuis dit jaar.
Je mag me ook altijd pb'en of in mijn eigen topic over Kip reageren.
Weg = wel weg  ::)

Groetjes Annika

ilonka

Ik heb een hele mooie kip gevonden voor Leana! Ze zitten nog niet in één kooi dus weet nog niet of dat goed zal gaan maar dat is een kwestie van afwachten  :P

Er kan in ieder geval een slotje op  :)

[verwijderd door de beheerder]

Ingrid

Bij deze op verzoek een slotje *KLIK*.
Veel plezier met je nieuwe gevleugelde vriendje!!