Topic op CD-rom zetten

Gestart door karin v h, december 12, 2006, 15:54:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin v h

Beste Parkietenfreaks,
Kun je een topic op CD-rom zetten?
Ik wilde n.l. 'weer broeden' op CD-rom zetten voor mij zelf kan dat op de een of andere manier?
Wie weet raad. :-\
Groetjes karin

Mars

Misschien de webpagina opslaan en daarbij off-line lezen mogelijk maken? Die optie is zo ongeveer beschreven in Internet Explorer, ik werk zelf vanaf Firefox dus kan je de exacte omschrijving niet geven. Daarna kun je het topic vanaf je eigen computer eventueel branden op schijf.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Hallo Marcia,
Hier kom ik niet uit, ik ken firefox ook niet.
Maar laten we hopen dat er nog iemand een ideetje heeft?
Groetjes Karin

Jorijn

#3
Hoi Karin.

Met welke browser surf je? (Blauw icoontje = Internet Explorer; Orange/Rood = Firefox)

Indien je Internet Explorer gebruikt (Wat meestal zo is); Klik je op Bestand linksboven, en daarna op Opslaan als/Webpagina Opslaan. Vul je een naam in en het moet werken.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Mars

Dat bedoelde ik dus. Ik weet dat die optie er is in internet explorer, wat je ongetwijfeld gebruikt. En Jorijn legt hem hier al even netjes uit. Volgens mij moet het dan echt lukken.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Hallo Jorijn e.a.,
Ik heb inderdaad internet explorer  - de nieuwste versie.
Ik heb het opgeslagen onder mijn documenten maar kan het nergens meer vinden. Heb dit een aantal keren gedaan maar 'zoek'..... :-\
Groetjes karin

Ingrid

Hoi Karin,

En als je het nu op het bureaublad bewaard? Dat scheelt je een hoop gezoek ;).

Groetjes, Ingrid

Mars

#7
Weet je nog wat de naam/een deel van de naam van het document is? Je kunt namelijk de zoekfunctie dan even gebruiken. Deze staat direct onder de start-knop, meen ik... (wederom geen PC bij de hand  :-X)
Volgens mij moet je het toch met deze omschrijving kunnen vinden als je de naam (of een deel ervan) van het document weet.

groeten Marcia

En ja, ik sla dat soort dingen meestal ook eerst op het bureaublad op. Daarna kun je het opslaan waar je wilt maar dan weet je wel waar het staat: jij hebt het daar dan geplaatst...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Hoe haal jij de berichten binnen via je mobiel?
Copy: (wederom geen PC bij de hand  )
Maar ik weet niet waar het staat.
Maar iedereen bedankt het is mij gelukt. Dacht even niet na maar onder documenten staat ook schijf D de cd-rom.
Het staat erop.
Dus..... iedereen bedankt voor de bijdrage. ;D
Groetjes karin

Mars

Off Topic

Ach ja, sorry... :)
Ik zit wel achter een computer, maar geen PC. Een Apple'tje...
Maar heb wel altijd veel dingen gedaan op een pc, dus vandaar dat ik regelmatig op het forum op dit soort computervraagjes het antwoord wel weet, maar alleen globaal een omschrijving kan geven: ik kan het dan niet even opzoeken hoe het precies genoemd wordt.

Fijn dat het gelukt is!




Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jorijn

Citaat van: karin v h op december 13, 2006, 15:57:53
Hoe haal jij de berichten binnen via je mobiel?
Copy: (wederom geen PC bij de hand  )
Maar ik weet niet waar het staat.
Maar iedereen bedankt het is mij gelukt. Dacht even niet na maar onder documenten staat ook schijf D de cd-rom.
Het staat erop.
Dus..... iedereen bedankt voor de bijdrage. ;D
Groetjes karin

Mooi dat het gelukt is.

Forummen via je mobiel kan via WAP(2). Hoewel de meeste telefoons tegenwoordig gewoon elke pagina kunnen laden.

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?wap
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?wap2
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

tup en joep

inderdaad kan je het gewoon met je mobiel ook zien doe ik ook wel eens