Parkiet net plotseling overleden...

Gestart door sas1324, december 05, 2006, 20:42:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sas1324

Ik heb jullie en tijdje geleden vragen gesteld over Dennis, het parkietje van mijn moeder, die behoorlijk ziek was en uiteindelijk weer opgeknapt.

Het ging allemaal heel goed! We hadden hem de afgelopen weken zelfs leren fluiten (zoals wij fluiten naar iemand die we leuk vinden). En net zat hij bij mijn ma de hele tijd, hij vliegt terug zijn kooi in, we horen gekwetter (zoals hij ook deed als we hem moesten pakken), we dachten ow hij zit ergens aan vast, mijn moeder pakt hem van de grond van zijn kooi, en hij sterft...! Zijn oogjes gelijk dicht en zijn pootjes naar achteren... Echt heel gek. Ik denk meteen aan een hartaanval ofzo, want het ging zo snel, in 5 seconden. Zou die schreeuw een laatste kreet zijn geweest?

Komt dit vaker voor? Hij is misschien verzwakt van die antibioticakuren een tijd terug? Maar het ging zo goed de laatste tijd! Ik vertel dit allemaal, maar ik kan het even niet bevatten nog....echt heel vreemd...

Mars

Goh, dat komt dan vervelend op je af. Je denkt dat het goed gaat en dan zo in een keer dood.

Het komt vaker voor: alsof ze nog even al hun energie verzameld hebben om afscheid te nemen.

Heel veel sterkte met dit verlies.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Jeetje, wat naar zeg..... dat op pakjesavond.
Nou, sterkte gewenst van mijn kant.

wend.y

Wat zielig zeg en dan zeker ook nog zo plotseling net wanneer het weer goed begon te gaan..
Nou goed, Ik wens je veel sterkte met het verlies van Dennis


kekavo

He, wat naar.

Het kan een laatste kreet zijn geweest. Paco was ook ineens heel hard aan het schreeuwen vlak voor ze dood ging. Ik denk dat ze het soms voelen aankomen en dat op die manier uiten. Veel mensen voelen het ook als ze een hartaanval gaan krijgen.

Heel veel sterkte met je verlies.

Idske

Veel sterkte gewenst met het verlies van Dennis!

Groetjes Idske

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sharonnetje

Ahh , echt zielig  :(   
Ik wens je veel sterkte , en je moeder natuurlijk ook
Het moest wel een schok voor haar geweest zijn denk ik !  :'(

Trippy

Ah... wat erg, :'( :'( :'(
Zal inderdaad in schok geweest zijn voor je moeder (vader? ???) en natuurlijk ook voor jou,
Groetjes en veel sterkte , Ursula