informatie bewaren

Gestart door karin v h, december 04, 2006, 19:48:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin v h

Kun je op de een op andere manier informatie bewaren voor jezelf bij een topic waar je later iets mee wilt doen? of moet je dat kopieren of i.d.
Ik zal een voorbeeld geven er staat een stukje in over pannen die geen teflon bevatten. Nu is mijn geheugen niet zo jofel op dit moment (medicijnen) en zou ik het ergens tijdelijk willen opslaan zodat ik er later voor mijzelf op terug kan komen. Net zoals je persoonlijke berichten kunt bewaren in je postbus! ;)
Groetjes karin

P.s. er komen vaker dingen voor die ik wil bewaren het gaat dus niet over 1 berichtje en met zoeken kom ik er vaak ook niet uit. bijv. dat trosgierst kweken als je dat gaat zoeken moet je geloof ik 23 pagina's door.

Ingrid

Onderaan staat "Email dit topic", ik weet niet of er dan alleen een link wordt gestuurd. En anders heb je nog de optie "Print", maar dan zul je het op een plek moeten bewaren waar je het weer terug weet te vinden ;).

Tja, copy/paste in een word-document is misschien de meest handige manier??

karin v h

Ja, copy/paste in word had ik ook al we bedacht maar ik sla soms dingen op die ik over een jaar ineens terug vindt omdat ik dit nogal eens doe.
Ik dacht misschien is er een manier dat je het een sterretje kan geven zodat je weet dat dat het is...
Is het nog te volgen?
Maar zal eens kijken of email dit topic naar mij zelf kan sturen.