Parkietje zoekt nieuw huis ivm te weinig tijd/aandacht (Dordrecht)

Gestart door frizzy, december 04, 2006, 11:51:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

frizzy

Hallo Allemaal,

Sinds ander halve maand heb ik een lief parkietje...ik denk dat het een vrouwtje wordt.
Het is echt een schatje, lekker speels....en al een beetje tam.
Maar met mijn nieuwe baan ...kost veeeeeeeeel meer tijd dan ik had ingeschat.
Wat betekend dat mijn lieve vriendje veel alleen is.....en dat gaat mij echt aan het hart.
Natuurlijk kan ik er een parkietje bij kopen, maar dan heb ik twee parkietjes die ik niet voldoende aandacht kan geven.

Nou ben ik benieuwd of iemand anders tijd en ruimte heeft voor mijn vriendje *of vriendinnetje*.

Ze heeft een mooie grote kooi met speeltjes...en ik heb zelfs een speeltuin voor hem/haar gekocht....zodat ze daarmee kan spelen...als ze uit de kooi kan....tegen een kleine vergoeding mag je de spullen erbij hebben.

Ik zoek dus een thuis voor mijn gevleugelde vriend....waar die meer aandacht krijgt.

:)

P.s Ik woon in Dordrecht.

Titel aangepast. Gr. Ingrid


Mars

#1
Ik denk dat je op de juiste plek bent als je je vriendinnetje een nieuw zorgzaam huisje wilt geven.
Maar ik vraag me wel af of je niet kon voorzien dat je te weinig tijd zo hebben...

In ieder geval denk ik dat iedereen graag zou willen weten hoe oud je parkietje ongeveer is. En een fotootje is misschien ook wel leuk. Dan kan er gekeken worden of het inderdaad waarschijnlijk om een popje gaat en hoe zij er uit ziet.

En.. hoe heet je parkietje?  :) Is ze een beetje tam of is ze vrij bangig?

Groeten en succes Marcia

Ik weet dat je het goed bedoeld, maar dit soort berichten is niet de bedoeling, zie: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0. Belangstellenden kunnen dit soort vragen per pm/mail stellen. Gr. Ingrid

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid


frizzy

Hoi mars,

Ik ben net begonnen met lesgeven....en ik zou 12 uur lesgeven....maar nu blijken ze dat over vier dagen verdeeld te hebben...en daarnaast zijn er heel veel vergaderingen, studie dagen, leerlingen die dingen willen bespreken...allemaal extra activiteiten die ik niet zo ruim had ingeschat.....waarschijnlijk omdat ik een groentje in het onderwijs ben ;D

Mijn vriendje/vriendinnetje ze was nog heel jong toen ik hem/haar kocht...ik denk dat ze niet twee maanden is??!! (Ze was net uit het blok en zelfstandig...toen ik hem/haar kocht)

En een foto is een goed idee, daar zal ik vanavond voor zorgen!

Hij/ zij heet Minq...en is een beetje tam....ze eet trostgier uit je hand....en als je voorzichtig doet komt ze ook op je vinger zitten.
Met wat aandacht en liefde wordt ze zeker tam.
:-*

Ingrid, Ja...maar Minq kan inmiddels gewoon vliegen en is helemaal gezond.
Ik denk dat ik te vroeg was met mijn conclusies, want na het plaatsen van dat berichtje....zijn die vleugeltjes gewoon doorontwikkeld.....en. is Minq Helemaal gezond


frizzy

Even voor alle duidelijkheid

Minq is helemaal gezond!!
En de reden dat ik voor hem/haar een ander huisje zoek is omdat ik weinig tijd heb.
Elke keer als ik pas rond kwart over zes binnen stap....voel ik me schuldig dat ik mijn parkietje zo weinig aandacht heb gegeven.

Op een andere forum hadden ze gezegd dat Minq waarschijnlijk een kruipertje was....omdat ze niet kon vliegen.
Dat heb ik toen aangenomen :(....Maar ik denk dat het gewoon een laat bloeier is....want alles zit erop en eraan....ze kan prima vliegen. :)