Boardstyle!!!! Jorijn?

Gestart door Caradow, december 03, 2006, 10:45:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

 :'( :'( :'(

Tot mijn grote verdriet zie ik dat ik de boarsstyle niet meer zelf kan aanpassen? Ik zie dat je online bent Jorijn dus misschie ergens mee bezig...

Maar ik mis mijn zwarte achtergrond zoooooooooooo..

snik snik


Parkieten-Freak

Er is een nieuwe update van het forum uitgevoerd, wellicht ligt het daaraan.


Caradow

hij sprong net echt letterlijk over.. Ik zat een pb te tikken naar Mars toen was ie nog zwart en toen ik hem verzond was alles ineens wit en kan het ook niet meer aanpassen vanuit mijn profiel...

Maar ik wacht het af :)  (zwart is een stuk rustiger aan de ogen als je net wakker bent :P)

Josephine

ok, nu kan ik misschien meteen me vraag hier stellen:
Hoe wijzig je dan zoiets?

Groetjes Josephine
p.s. als ik het hier niet mag vragen verwijder je het berichtje maar!

Caradow

bij je layout voorkeuren in je profiel

Maar het kan nu dus (voorlopig?) niet

Parkieten-Freak

Er zijn nog wel een stuk of 3 andere layouts waar je uit kunt kiezen. ;)



Caradow

Nee hoor....

Het enige dat ik kan kiezen is de smilieset, meer niet....

Jorijn

Ik heb de andere thema's weggehaald. Ik doe vaak veel aanpassingen aan de thema's, banners, tellers e.d.

Met updates moet ik dus elke keer elk theme opnieuw gaan bewerken, wat ontzettend veel werk is (Vooral als er niet gebeurd wat je wil). Mischien stel ik binnenkort nog 2 andere thema's beschikbaar, maar ik beloof niks :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Caradow

Citaat van: Jorijn op december 03, 2006, 13:52:25
Ik heb de andere thema's weggehaald. Ik doe vaak veel aanpassingen aan de thema's, banners, tellers e.d.

Met updates moet ik dus elke keer elk theme opnieuw gaan bewerken, wat ontzettend veel werk is (Vooral als er niet gebeurd wat je wil). Mischien stel ik binnenkort nog 2 andere thema's beschikbaar, maar ik beloof niks :)
Ah, das duidelijk :) snap heel goed dat je niet elke keer alles kan gana aanpassen, je het ook nog een leven toch? :P
Maar ALS je er een nieuwe style bij zet, dan aub een zwarte :P (ik gebruikte de Helios dus (zo heette die toch? :P