"Mega-bacterie"

Gestart door Safrena, december 01, 2006, 13:56:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carla

 :( Ach wat jammer toch voor jou,belle en poeken. Geniet nog van je meisje en ik hoop dat je nog een fijne tijd samen mag hebben.

Elfje

Nancy,

Wat een triest bericht zo vlak voor de Kerstdagen. Ik hoop dat je nog wel kan genieten van de laatste momenten samen met Poeken. Hopelijk helpt het medicijn tegen het braken en verlicht het de pijn. Heel veel strekte!

Veel liefs,
Elfje
En een dikke knuffel van Joep en Pino

karin v h

Hallo Safrena,
Wat triest  :'(
Ik hoop dat Poeken het nog een tijdje volhoudt zonder pijn en bij jou en Belle kan zijn.
Heel veel sterkte.
groetjes karin

marretje

Jeetje wat een triest bericht. Had zo gehoopt dat het zou beteren.  Ik hoop in ieder geval dat ze nog een poosje bij jullie kan blijven.

Idske

Heel triest bericht, ik had echt gehoopt dat jouw berichtje positief zou zijn!

Sterkte gewenst!

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Chicowen

Hej lieve Nancy,

ok hier in dit topic (naast de pb's) wil ik je nog een keer heel veel sterkte wensen.
Dit is niet wat je gehoopt had en het is ook niet eerlijk dat dit bij jou gebeurd, juist omdat ieder dier zich maar zo'n goed baasje als jou mag wensen.

Heel veel liefs en dikke knuffels!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Joske

:( Nee...

Wat ontzettend erg... Ik duim met jullie mee voor een wonder!!

Lieve groetjes,
Joske

roha

Jeetje wat sneu nou zeg en we hadden nog wel zo gehoopt en geduimd op een goede afloop.
geniet van elkaar deze laatst dagen.
Sterkte deze dagen

Hanneke

Danielle

Ik schrok wel van je nieuws  :o.
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen en dat jullie nog een leuke (hopelelijk nog lange) tijd samen hebben!

Danielle

Maur@

Ach lieverd. Dit is toch echt heel erg nieuws. Hoe kan dit nou toch allemaal jou overkomen in zo een korte tijd. Ik hoop dat ze nog vechtlust heeft en nog veel meer krijgt om eventueel de bacterie toch nog kwijt te raken. Misschien zijn met de Kerst toch kleine wondertjes mogelijk.

Heel veel sterkte. Liefs Maur@

tup en joep

o wat een rot nieuws ik hoop dat je toch nog even plezier van poeken mag hebben
en help voor je duimen dat er nog een wonder mag gebeuren
en dat ze beter mag worden

veel sterkte groeten andrea tupje en snoepie


mozart

He bah!! Nee toch?!!
Wat vind ik dit nou erg voor je, had ook zo gehoopt met alle anderen dat het mee zou vallen!
Ook ik heb hier geen woorden voor.
Veel sterkte voor de tijd die jullie nog hebben (dat het hoe dubbel ook nog een mooie tijd mag zijn)
groet Mozart

Annika

ik zie dit bericht nu pas  :'( wat een vreselijk nieuws. Wanneer gaat het jou en je parkietjes nou eens mee zitten? Hoeveel kan een mens verdragen?
heel veel sterkte gewenst.

Groetjes Annika

Safrena

#73
Hey Mensen

Poeken ging sinds deze nacht heel hard achteruit  :'(

Braken, diaree, de glans uit haar oogjes aan het verdwijnen.

Toen ben ik met haar opnieuw naar de dierenarts geweest, en tijdens het wachten zette ze met haar weinig krachten een pootje op mijn hand en keek me aan

Ze gaf met het gevoel daarbij van "zo is het goed, ik ga bij Winnie nu"

Met heel veel pijn en verdriet in mijn hart is Poeken deze avond  rustig ingeslapen :'(  :'(  :'(

Rust zacht mijn lieve knuffelmeid ik zal je zo ontzettend hard missen :'(  :'(  :'(

Sara

Nee!!Dat kan toch niet :(
Ik vind het zo erg voor je,Nancy..
Niet weer.. :'(
Heb er echt geen woorden voor..Ik kan je op dit moment alleen maar veel sterkte met het verlies wensen..
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Chicowen

Hej lieve Nancy,

zo snel had ik dit nog niet verwacht, wat een vreselijk nieuws.
Ik had zo gehoopt dat je nog even wat langer van Poeken mocht genieten.

Heel veel sterkte.

Dikke knuf voor jou en ook voor Belle.

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Scotty - Keecko

Wat een vreselijk nieuws :'(
Ook ik had gehoopt dat je nog wat langer van je lieve meid kon genieten...
Het is gewoon niet eerlijk... :(

Heel veel sterkte Nancy! en ook voor Belle

Liefs, Ilse

karin v h

Hallo Safrena,
Heel veel sterkte bij het verlies van Poeken :'( Ze was veel te jong om heen te gaan. :'( :'( We hadden gehoopt dat ze nog een tijdje bij je kon blijven maar het mocht niet zo zijn.
Ik wens jou en Belle heel veel sterkte toe.
Groetjes Karin

Mars

O jeetje... We hadden zo gehoopt dat het nog wat langer zou duren.

Heel veel sterkte met dit verlies.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid

 :'( :'( :'( Nancy ....

Ik val helemaal stil, zo snel al!! Die lieve,dappere, gele dame is veel te vroeg heen gegaan. Ik zit hier met tranen in mijn ogen.....

Lieve Poeken, je bent nu bij de Regenboogbrug, bij dappere Winnie, waar geen pijn en verdriet is. Kijken jullie zo nu en dan even naar beneden en laat Nancy weten dat het goed gaat? Ze heeft dat zo hard nodig....

Lieve Nancy, heel veel sterkte met dit wederom zware verlies. Jij, die alles voor haar vogeltjes heeft gedaan en doet, hebt dit gewoon niet verdiend.

Vele troostende knuffels van ons,
Ingrid, Blizzard en Luna