Overleden

Gestart door snoepie, november 29, 2006, 22:03:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

snoepie

Gisterochtend op 28/11 is mijn kleine vriendje overleden.
Hij was ziek,heel kort ademig, bol zitten, praatte niet meer, het ging heel snel bergafwaarts met hem. 2 maanden geleden ook al ziek toen kreeg ie antibiotica en werd weer beter. Maandag nog naar de dierenarts geweest maar helaas mocht het niet meer helpen. Dinsdagochtend is hij overleden.
Voordat ie overleed heeft ie nog gevlogen hij wankelde op de leuning van de stoel viel bijna om. Kon hem nog net opvangen, direct daarna vloog ie weer weg en dat tot 3 keer toe, toen kon ik hem uiteindelijk in zijn kooi doen, maar toen blies ie nog 2 keer uit en toen was ie dood. Zijn er mensen die dit ook op een soort gelijke manier hebben mee gemaakt? :(

Mars

Ik deel gelukkig je ervaringen niet, maar wens je wel heel veel sterkte...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

parkietenfan

Ik ben ook kort geleden mijn parkietje verloren. Ook ik liep al een tijdje bij een vogelarts maar het mocht niet helpen. Na de laatste medicijnen leek hij aardig op te knappen maar toch nog onverwachts is hij overleden. Die van mij kreeg ook een soort hartaanval vermoed ik tijdens het vliegen. Hij kon niet meer staan en ging gillen toen hij op de grond zat. Gelukkig heeft die "aanval" maar kort geduurd en heeft hij niet veel hoeven lijden. Zijn geestje wilde nog wel, maar ik denk dat zijn lichaampje gewoon op was. Het gebeurde ook toen hij uit zijn kooi was. Kort daarvoor hebben we nog samen zitten spelen en kwebbelde hij er nog flink op los op mijn schouder. Deelde kusjes uit. Ik probeer me er maar in te berusten dat hij nog redelijk vrolijk gestorven is zeg maar.
Jij hebt er zo te horen ook alles aan gedaan en ja dan houd het op een gegeven moment op. Misschien zijn ze nu verlost van nog meer ellende en hebben rust.
Heel veel sterkte met het verlies en hou je taai.


Idske

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je parkietje. :(

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

roha

Heel veel sterkte gewenst hoor!

Maar even een vraagje: Was je zieke parkietje ontsnapt uit de kooi, dat ie rondvloog, of heb je hem er zelf uitgelaten?

kekavo

Sterkte met je verlies

paooltje

Hoi,

Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je kleine vriendje....

Groetjes, Paola

snoepie

Citaat van: roha op november 30, 2006, 12:25:25
Heel veel sterkte gewenst hoor!

Maar even een vraagje: Was je zieke parkietje ontsnapt uit de kooi, dat ie rondvloog, of heb je hem er zelf uitgelaten?

Hij was uit zijn kooi. dat was ie de laatste avond ook veel, hij wilde nl alleen nog maar bij mij zitten. hij wilde ook niet meer in zijn kooi.

Sara

Heel veel sterkte met het verlies van je parkietje :(
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

karin v h

Heel veel sterkte met het verlies van je kleine vriendje.
Typisch dat hij nog even wilde vliegen voordat hij zijn laatste adem uitblies.
Groetjes karin

Josephine

Ik wens je erg veel sterkte met het verlies van je parkietje...

Groetjes Josephine

roha

Ja, zielig zeg. Misschien dat ie het zelf al aan voelde komen en dat ie alleen nog maar bij jou wilde zijn.  :(
Nogmaals veel sterkte.


snoepie

Ja ik heb nu achteraf gezien wel de indruk dat hij het aan voelde komen. Toen dit allemaal gebeurde was ik net 10 minuteen mij bed uit. Inmiddels gaat het wel al wat beter met mij maar ik mis het nog steeds enorm.

sara


Kweeny

Wat erg voor je, Mijn Kweeny is zojuist goed aan het herstellen. Ook medcijnen gehad. Omdat het voor ons ook zo spannend was of hij zo blijven leven, kan ik zeggen dat ik weet hoe het voelt.
Heel veel sterkte! Ik hoop dat de pijn en het verdriet snel voorbij zullen zijn. 

Liefs Monique en Kweeny!

snoepie

Citaat van: Kweeny op december 03, 2006, 18:36:01
Wat erg voor je, Mijn Kweeny is zojuist goed aan het herstellen. Ook medcijnen gehad. Omdat het voor ons ook zo spannend was of hij zo blijven leven, kan ik zeggen dat ik weet hoe het voelt.
Heel veel sterkte! Ik hoop dat de pijn en het verdriet snel voorbij zullen zijn. 

Liefs Monique en Kweeny!

Fijn dat jou parkiet wel goed hersteld is. De eerste keer toen hij ziek was was ik ook zo blij dat ie weer beter werd. Je maakt je zoveel zorgen om dat kleine beestje, de laatste dagen voor hij overleed heb ik alleen maar aan hem gedacht en hem extra veel aandacht gegeven.

wend.y

Hallo Snoepie,

Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je vriendje

groetjes Wendy

Joske

Veel sterkte :(

Groetjes Joske

Trippy

Sterkte met het verlies van je vriendje :'( :(

ibi

echt zo zieliig joh.
wat een nare gedachte een overleden parkietje
wens je veel sterkte :(