slechte dierenwinkel

Gestart door stepchild, augustus 10, 2006, 20:24:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

judithdejong

Hey Stepchild,

Ik ben blij dat Lucky steeds meer vooruit gaat!
En goed hoor!!  ;D

Groetjes,
Judith

Xxx

#61
Misschien een domme vraag maar wat z'n sprijtpoten? :-[...

Ik heb de berichtjes allemaal gelezen, ik vind dat stepchild goed gehandeld heeft! ben de 100000 ofsjow die dat vindt, maar toch :)

Blijven volgens mij altijd mensen op de wereld die denken dat ze het allemaal beter weten en beter zullen doen ofniet soms MOPPERS :-\.

In iedergeval echt helemaal perfect gehandeld! niet iedereen doet zoiets. :-*

Groetjes,

Hier kun je lezen wat spreidpoten zijn:
http://parkietenfreak.nl/z-spreidpoten.php
groetjes, Sonja.

stepchild



hallo allemaal,

omdat dit de laatste update is over mij heb ik besloten deze zelf tetikken.
zoals jullie zien gaat het erg goed met mij,ben nog niet helemaal de ouwe want ik mis nog wat kracht in m`n vleugels bij het vliegen maar dat komt wel goed.
m`n schurft is weg en op m`n kale plekjes groeien langzaam weer wat veertjes ook ben ik een stuk actiever dan dat ik een ander halve maand geleden was.
ik wou jullie via deze weg allemaal bedanken voor de aandacht en liefde die ik gekregen heb op dit forum  :-*
en hopenlijk tot schrijfs dikke snavel kus allemaal  ;)


ps:denk dat m`n baasje het poepje op z`n toetsenbord niet zo leuk zal vinden  :P

Ingrid

Lucky, je bent met recht een Lucky bird te noemen! Wat fijn dat Stepchild op het juiste moment langskwam en jou wist te redden van al die vervelende ongemakken. Je bent dankzij de goede zorgen al heel erg goed opgeknapt  ;D ;D.
Enne, je baasje vergeeft jou dat poepje op het toetsenbord wel hoor ;).

budgie

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat geweldig! Elk gered stumpertje is er één! :-*

Scotty - Keecko

Wat een geweldig nieuws, dat Lucky met sprongen vooruit is gegaan!  ;D
Lucky kan nu verder genieten van een fijn en gezond leven.
Hartstikke goed, Stepchild!!

Groetjes Ilse

judithdejong

Hartsikke mooi!!!! Geweldig hoor, je ziet er ook al een stuk beter uit!!
Knappe vogel ben je dat je dan kon typen en ook nog op het forum kon zetten, petje af hoor!!

Groetjes,
Judith

Parkieten-Freak

 ;D Wat fijn dat het zo goed gaat!!! Lucky ziet er al stukken beter uit dan op de vorige foto!
Over een paar maanden zal hij net zo'n mooi verenpakje hebben als je andere parkietjes! :)
Goed gedaan Stepchild! ;D


Idske

Super zeg! Wat fijn dat het zo goed met je gaat Lucky! Dankzij je baasje! ;D

Groetjes Idske en een kusje van Coco.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Qwerty

#69
Een naam als Lucky?

Supergoed!Het heeft toch geluk gehad?(Ik weet dat ik op het verkeerde moment hiermee begin....)

Qwerty de Heer

marretje

Wat fijn dat het zo goed gaat met Lucky en hij kijkt al weer ontdeugend. Leuk dat je even laat weten hoe het nu gaat.

Sara

Dit vind ik nu dus echt geweldig! ;D
Lucky mag echt van geluk spreken dat ie jouw pad kruiste stepchild! :D
Nog heel veel plezier met Lucky :)

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

martijn

belachelijk dit je zou echt moeten klagen bij mijn oude woonplaats was ook zo'n dierenwinkel er lagen dode konijnen in zieke en gewonde en die dierenwinkel is op een gegeven moment ook gesloten

corrina

#73
Ook ik heb mijn parkietje bij Pets Place vandaan en het bleek dus een kruiper te zijn.(waar ik toen nog geen idee van had,dacht dat het een erg jonkie was)Er zaten er meerder in het hok gewoon tussen alle andere parkieten.Heb verschillende malen met Pets Place gemaild maar geen antwoord teruggehad.De manager was met vakantie.Denk dat die een erg lange vankantie heb vanaf 1 september al.Dus ze hebben er op zijn hollands gezegd gewoon -knip- aan,aan wat jij vind of zegt.Maar ben er ook nog niet mee klaar hoor,verzamel stukjes van hier en die stuur ik wederom naar pets Place.
ps de volgende dag een vriendin naar die winkel gestuurd en toen waren ineens alle kruipers weg,nadat ik gebeld had met de winkel ,raar he???

We letten op ons taalgebruik. ;)
Groetjes, Sonja.

micky

Schandalig dat mensen zo met dieren omgaan!!!!
Ze zijn nog minder dan een slecht beest,dit leed moet gestopt worden. >:(