Tip: druivenhout bij de Intratuin

Gestart door Mars, november 27, 2006, 22:07:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Beste mensen,

Zaterdag kwam ik bij de Intratuin (in Leeuwarden) en daar hadden ze hele mooie takken liggen (verschillende formaten): druivenhout, zowel gewaterstraalt (zonder bast) als naturel. Ik heb een tak gekocht van ongeveer 30 cm: mooi krommend, kronkelend hout, ca 3 cm dik. De winkel heeft voor mij de leverancier gebeld en die heeft mij verzekerd dat het om onbewerkt/ alleen met waterdruk bewerkt hout gaat.

Het ziet er echt prachtig uit! En ik weet zeker dat Jim en zijn nieuwe maatje er veel plezier van zullen hebben in de nieuwe kooi. Overigens wordt het ook verkocht in de vogelkelder (Den Haag) staat er op internet.

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Hoi Marcia,

Ja, klopt. Het wordt ook verkocht bij de Vogelkelder in Den Haag. Ik zag ze staan in de winkel, vorige week ofzo. Ik had alleen niet zoveel tijd om er naar te kijken, maar zag het in het voorbijgaan en dacht: "Dat zijn gave zitstokken voor de birdies!" maar goed, ik moet van de week toch weer naar de Vogelkelder, want de grote verpakkingen van Harrisons waren op daar, dus moest ik een klein zakkie meenemen. Nou kan dat ook op de parkietenverlanglijst: Pellets-insectenpate-biobox-zitstokken ;)

Hanneke