joep zijn ademhaling is heel snel

Gestart door tup en joep, november 27, 2006, 18:16:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tup en joep

bedankt dat jullie allemaal met mijn meeleven

ik hoop echt dat joep het gaat halen

Caradow

Ook hier nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Liefs, Renate

Trippy

Ook van mij nogmaals veel sterkte en ik wacht op een (goed)nieuwtje

Groetjes,Ursula :-* en Wizzy en Woppy

snoepie

Jee wat een toestand allemaal. Wel fijn dat de dierenarts zo goed is om hem daar te houden, hij is in goede handen. Ik zal voor je duimen, dat ie snel weer gezond en thuis is bij Tup en jou...
Mag je wel bij de da langs om hem te zien ?

tup en joep

Helaas heeft joep het niet gehaald hij is overleden hij is maar 9maanden oud geworden ik zal hem erg missen morgen hoor ik wat hij had

Chicowen

Wat een naar nieuws weer.  :'(
Heel veel sterkte...

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Trippy

Wat erg...... :'(
Heel veel sterkte met het verlies van Joepje

Groetjes,Ursula

Mars

Oh nee, wat vreselijk. Dit had ik echt niet verwacht. De rillingen lopen over mijn lichaam, wat zal Tupje zijn/haar maatje missen!

Heel veel sterkte...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Heel veel sterkte Andrea! Ook voor Tup...




tup en joep

Waneer kan ik het beste voor tupje een nieuw vriendje halen kan ik dat vanmiddag al doen vindt het zo zielig voor tupje en tupje voelt zich zo alleen ze altijd samen met  joep geweest

Caradow

Tupje zit nu het hele weekend al alleen he, dus ik denk dat je best vanmiddag al een nieuw vriendje zou kunnen halen. Je moet er denk ik wel eerst even zeker van zijn dat Tup niet ziek is, want je weet nog niet of Joep mogelijk besmettelijk was, maar waarschijnlijk was Tup dan al ziek geweest. Hbe je nog wel een extra kooi waar je ze apart in kunt zetten? Het zou best eens zo kunnen zijn dat Tup niet gelijk een ander vriendje accepteerd. Ze was zo sterk met Joep verbonden..

tup en joep

Tupje zit vanaf donderdag alleen volgens de dierenarts had joep niks besmetelijks en een aparte kooi heb ik niet maar haal ik dan wel tupje fluit niet meer sind joep weg is

marretje

Heel veel sterkte gewenst van ons met het verlies van Joep. Je hebt gedaan wat je kon en inderdaad 9 maanden is nog erg jong.

Mars

Citeeren een aparte kooi heb ik niet

Waar woon je? Misschien kun je van een van de forumleden een reserve kooi lenen. Gewoon voor de zekerheid.

Verder zou ik ook een vriendje voor Tupje halen.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid

Wat erg dat Joep het uiteindelijk toch niet heeft gehaald :(. Heel veel sterkte met het verlies voor jou en Tupje.

Safrena

Hey Tup en joep

Wat verschrikkelijk erg voor je dat Joep het niet gehaald heeft  :'(

Wil je ook namens mij heel veel sterkte wensen met dit verlies

vele groetjes

Caradow

Citaat van: Mars op december 11, 2006, 13:52:28
Waar woon je? Misschien kun je van een van de forumleden een reserve kooi lenen. Gewoon voor de zekerheid.

Staat al klaar ;)

Scotty - Keecko

Wat verschrikkelijk....  :'(

Ik wens je veel sterkte met het verlies van Joep...
Ook voor tupje.

Heel veel sterkte, andrea!

Liefs, Ilse

Sonja

O, wat een verdrietig nieuws dat Joep het niet heeft gehaald.... :(

Ik wens jou en Tup heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve vriendje. :(

Groetjes, Sonja.

roha

aaah neee  :( wat ontzettend zielig vind ik dit nou! Ik had zoveel hoop dat het goed zou komen, maar helaas het heeft niet mogen baten.
Van mijn kant wens ik je ook heel veel sterkte ook voor Tup.

Hanneke