Toch een vriendje voor Milan...

Gestart door pbos, januari 20, 2007, 12:10:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pbos

Hallo allemaal,

Al een tijdje zit er aan te denken om voor Milan een vriendje te halen. Ik twijfelde nog al, want Milan is superaanhankelijk en ik wil niet dat dit verandert. Nu is Milan in de puberteit en werd hij wat vervelend, kijken hoe ver ie kon gaan, proberen te bijten, je kent het wel. Na een strenge doch rechtvaardige aanpak gaat het al een stuk beter met hem. Hij luistert beter en het bijten is al bijna over. Nu was ik gister bij een vriendin van me en had ik Milan bij me. Die vriendin heeft ook een parkietje, dus kon ik mooi eens kijken hoe Milan op een ander vogeltje reageert. Het ging echt super goed, ze zaten elkaar lekker te kroelen en met elkaar te kwebbelen. Ook toen ze uit de kooi waren ging het super goed, kwamen samen bij ons zitten, Milan bij mij en Jip bij zijn eigen baasje. Maar ook toch allebei samen bij een iemand op de schouders, of op de tafel. Het ging echt super goed en super leuk. We hebben nu allebei besloten om een vriendje voor onze baby's te halen. De kweker heeft wel jongen maar die zijn echt net uit het ei, dus dat duurt nog zo lang. Deze week maar eens bij de Discus dierenwinkel kijken waar Jip ook toevallig weg komt of ze nog mooie jonge parkietjes hebben zitten. De laatste tijd hebben ze regelmatig mooie parkietjes van zes tot negen weken zitten. Ik wilde dit goede nieuws even van met af schrijven en met jullie delen...

Groetjes Peter

Trippy

Leuk hoor... Een nieuw vriendje voor milan ...
Heel veel plezier met het vrien(inne)tje

Groetjes,Ursula

Lijntje

Leuk zeg!! Heb ik ook een paar weken geleden gedaan.. En ze zijn dol op elkaar hor! En ik op henĀ  :-*