Even voorstellen.

Gestart door Marley, november 27, 2006, 11:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marley

Hoi parkietenfreaken!

Even voorstellen.
Allereerst mijn compilimenten over deze site,helemaal geweldig.
duidelijk en veeeeel informatie.

Mijn vriend en ik zijn begonnen met 1 parkietje (Evert),maar hadden al snel het parkietenvirus te pakken.
Ik kreeg van mijn collega haar parkietje want ze vond haar niet leuk :(

Nu hebben we sinds zaterdag een voilere en sinds gisteren nog 2 jonge parkietjes erbij!

Ik ben he-le-maal verliefd op mijn parkietenkindjes! :-* :-* :-*

Alleen is Evert nog wel een beetje bazig.
De ene keer kroelt hij met de andere,en het volgende moment pikt hij naar ze.

Groetjes Marley

Hetty

Welkom op dit forum! Leuk je verhaal te lezen!

kekavo

Hai, welkom op dit forum.

Sam

wordt helemaal vrolijk van je verhaal! Gezellige boel hoor

Josephine

Welkom op het forum! Wat leuk om te horen hoe je ineens van 1 parkietje naar een voliere zijn gegaan!

Groetjes Josephine

roha

Hoi Marley,

Maak je niet ongerust hoor over Evert. Zijn gedrag is normaal. Hij is immers de baas en hij wil dat af en toe even laten zien.
Je hebt nu 4 parkietjes, ik denk dat Evert een mannetje is, die parkiet van je collega is dat een popje of een mannetje? En hoe jong zijn de andere twee dan, daar weet je waarschijnlijk dan nog niet het geslacht van.

Marley

Hoi hoi!

Dank jullie wel! :D

Evert is duidelijk een mannetje ja.
Het parkietje van mijn collega is geloof ik een popje ja.
De andere 2 zijn pas 6 weken dus dat weet ik nog niet.

Evert is al een stuk rustiger,hij pikt niet meer,het is nu meer stoeien.

Josephine: Het is inderdaad apart dat ik van 1 naar een voilere met parkieten ben gegaan.
Ik weet al een jaar dat ik graag een parkietje wilde,maar heb eerst heel veel informatie opgezocht en ons laten test op allergie.
Dus na een jaar kon ik eindelijk mijn kindje ophalen....en nu heb ik er 4!! ;D ;D :-* :-*


Groetjes Marley
Snavelkusjes van Evert,Freek,Gijsje en Willem  :-*

roha

#7
Citaat van: Marley op november 28, 2006, 11:55:16
Josephine: Het is inderdaad apart dat ik van 1 naar een voilere met parkieten ben gegaan.
Ik weet al een jaar dat ik graag een parkietje wilde,maar heb eerst heel veel informatie opgezocht en ons laten test op allergie.
Dus na een jaar kon ik eindelijk mijn kindje ophalen....en nu heb ik er 4!! ;D ;D :-* :-*

Dat is nou dat parkietenvirus, waar we allemaal wel mee te maken hebben.  ;) :D
Afgelopen jaar zijn er twee parkietjes overleden bij ons en ik had gezegd tegen iedereen die het vroeg of er nog weer parkietjes bijkwamen "Nee, we laten het bij vier bandietjes" Ach en nu, zoals velen misschien nu weten, wil ik er toch twee weer bij hebben, een Engelse grasparkiet en een regenboogje.


Ik heb voor de duidelijkheid de quotetags toegevoegd. Gr. Ingrid