Poco Is Geariveerd

Gestart door Missa, juni 29, 2005, 10:32:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Missa

Hallo iedereen, ik ben supergelukkig met mijn nieuwe vriendje!!! Ik ben Poco maandag gaan halen bij de kweker!!! Hij of zij is echt prachtig ( ik toon zo snel mogelijk eens een foto). Ons eerste avontuur begon al toen hij pas aangekomen was en ik hem in zijn kooitje wou steken!! Bij de minste opening van het vervoerkooitje was hij ontsnapt!!! ik heb onmiddellijk de rolluiken naar beneden gedaan zodat hij niet tegen de ramen kon vliegen!!! Het heeft toch wel even geduurd tot ik hem in zijn kooitje gekregen heb!!! Wat ik ook gezien heb (te laat eigenlijk) is dat er aan zijn linker teentje achteraan iets hangt, het is hard en ik denk dat het verharde uitwerpselen zijn, maar ben niet zeker!!! Ik durf hem nu niet te nemen van de derde dag dat hij hier is uit angst dat hij mij niet meer zal vertrouwen!!! Wat moet ik doen met zijn pootje?
In het kooitje hant er een spiegeltje met een zitje voor en nu zit hij daar gans de dag door en hij speelt al met de bolletjes die aan het spiegeltje hangen, ik denk dat hij in zijn spiegeltje al zijn vriendje gevonden heeft!!!

Vandaag heb ik voor de eerste keer mijn hand in de kooi gestoken, en ik had heel veel gefladder verwacht, maar dit gebeurde niet!!! Ik kon hem bijna aanraken!! Op sommige momenten sprong hij gewoon naar zijn andere stokjes!! Ik hoop dat het zo blijft verder gaan!!!

Ik ben enorm opgetogen over mijn Pocotje!!!!

Groetjes Missa

Jorijn

Wat leuk dat je een parkietje hebt :D:D

Wat je met het harde stukje kan doen is het weken in warm/lauw water en waarschijnlijk komt het er dan vanaf ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Missa

Ja dat kan ik proberen, maar ik ben bang als ik hem nu al moet nemen dat hij mij niet snel nog zal vertrouwen, hij zit hier nog maar 2 dagen hé!!! Zal dit effect hebben op het tam krijgen?

Missa

Safrena

#3
Hey Missa

Blij te horen dat je een parkietje hebt  :P

Toch is het inderdaad het beste om het pootje even te spoelen met lauw water zoals jorijn al zei  ;)

Daarna kan je je parkietje belonen met iets lekkers en hem/haar even terug tot rust laten komen.

dit zal geen effect hebben op het tam maken

Mijn meisje miste een nagel toen ik haar net had gekocht en dit moest verzorgd worden omdat ze fel bloedde. Ik heb haar ook van de eerste dag,  op een niet zo leuke manier voor haar,  moeten pakken om het te verzorgen en ontsmetten en nu is ze super tam ;)

vele groetjes

Missa

Ik zal het eens proberen!!! als het niet lukt zou ik toch overwegen om best naar de dierenarts te gaan hé!!!

Missa

Jorijn

#5
Dit kan altijd als je het niet vertrouwt, De dierarts zal ook niet veel anders doen dan het wegspoelen  ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com