Engelse parkieten, grasparkieten?

Gestart door MoonMoo, november 19, 2006, 09:40:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Hallo Karin,
Ow heb jij photoshop CS2? luxe hoor!

Maar het is een gewone pdf, dus die zou je met acrobat reader kunnen openen, dat zou wel op je computer moeten zitten denk ik en anders kun je het downloaden bij adobe.com

Misschien lukt het met rechter muisknop op de link en dan kiezen voor 'koppeling openen met acrobat reader'. Ook kun je kiezen voor een omschrijving als 'bestand waarna koppeling verwijst opslaan'. Een pdf kun je wel importeren in photoshop.

Beide omschrijvingen zijn overigens even uit geheugen gedaan, ik heb een apple computer,dus ik kan het even niet controleren hoe de opties exact genoemd worden.

Succes.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Off-topic - ik heb de photoshop CS2 voor ongeveer 28 dagen op proef en daarna ga ik weer op photoshop 7 over  :'(
Ik zal het andere is proberen.
Groetjes karin

Joske

Karin,

Poekie is zeker een Engelse grasparkiet. Misschien niet 100% maar in ieder geval een kruising. Zijn kindje Swiffer heeft ook Engelse trekjes namelijk: grote kuif die hij/zij regelmatig op en neer beweegt en wat meer veertjes boven de oogjes (beetje havikachtig noem ik het).