Schurftmijt vogel Wierden (omg. Almelo)

Gestart door Sanne, november 18, 2006, 12:28:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Sweety zit inderdaad te genieten van het gekroel van Simba en Robin  :-* :-*. Wat een lieve filmpjes, het zijn net de drie musketiers  :P. Kun je Sweety echt niet houden Sanne??

Sanne

Hey Ingrid

Weet je wel wat je zegt? dan krijg jij dalijk 3 parkietjes te logeren :P

Om eerlijk te zijn... 'k vind Sweety best (lees: super) lief, maar ze (haar kooi) staat ongelofelijk in de weg... en de kooi van Simba en Robin is denk ik te krap voor 4 parkietjes (bovendien is Sweety nog niet zo handig dat ze bij die twee donderstenen in de kooi kan ;) ) en twee vrouwtjes en een mannetje wordt vroeg of laat ruzie...
Bovendien zijn Robin en Sweety superlief voor elkaar... en gaat Simba dus buiten de boot vallen... en dat is wel 't laatste wat ik wil...

Maar voorlopig mag ze blijven hoor... na mijn vakantie ga ik eens nadenken over wat ik d'rmee wil

Groetjes Sanne

Parkieten-Freak

En Inmiddels heb ik drie logeetjes: de parkietjes van Sjuh.
Simba, Robin en Sweety hebben al lekker gegeten en slapen inmiddels.
Ik vind dat Sweety er ongelofelijk goed uitziet, dit had ik niet verwacht. Sanne heeft haar prima verzorgd!
Morgen gaan de parkietjes kennismaken met Croky. :)




Sara

Héé wat gezellig dat ze bij jou logeren! :D
Ben benieuwd hoe de kennismaking met Croky verloopt.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

dolphino

Hoe is het nu met Sweety?
Is het al minder geworden de schurft?

Is ze nog aan het logeren?

Groetjes, Dolphino en Tico

Parkieten-Freak

Met Sweety gaat het heel goed, en ze is weer thuis.  ;)


Sanne

Hallo allemaal,

Sweety is gelukkig van die vervelende schurft af. Over het algemeen gaat 't ook erg goed met haar. Alleen zit ze sinds vanochtend wel erg veel te slapen (ook af en toe op de bodem van de kooi terwijl ze dat bijna niet meer deed). Ze zit verder niet bol en reageert ook wel redelijk actief op mijn hand (lees: krijsen en wegrennen). Maar ik denk dat ze zich toch niet helemaal lekker voelt omdat ze zoveel slaapt.... ook heeft ze tijdens 't slapen vandaag de veertjes ietsje boller dan normaal tijdens 't slapen. Zou 't misschien fijn voor haar zijn als ik toch maar de rode lamp op haar kooitje zet? Gewoon uit voorzorg?

Groetjes Sanne

Sonja

Hoi Sanne,

He wat naar dat Sweety zich toch niet helemaal lekker voelt... :(

Je kunt altijd de rode lamp aanzetten, en zo dat ze zelf kan kiezen wat ze wil: in of uit de warmte zitten.
Als ze het prettig vindt, merk je het snel genoeg.
Kwaad kan het in ieder geval niet.

Sterkte, hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter!

Groetjes, Sonja.