Lucky is eindelijk happy!

Gestart door kekavo, november 11, 2006, 15:31:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kekavo

Hoi allemaal,
Naar aanleiding van dat rare kontjeschudden van Lucky, heb ik gisteren toch een tweede parkietje gekocht. Hij heet Happy, omdat hij Lucky blij moet maken. Nou, dat doet ie!
Lucky zit nu bijna aan hem vastgeplakt, zo blij is hij. Hij is heel enthousiast bezig geweest met contact maken, keer op keer. Maar daar ging Happy natuurlijk nog niet meteen op in. Toch wordt er nu al vrolijk aan elkaars kop gekrauwt, en het blijkt dat Lucky ook andere geluiden kan maken dan schreeuwen.
Nou komt voor mij de grote uitdaging. Lucky was al redelijk tam, maar nu moet er dus nog een zo tam mogelijk. Nou ja, ik heb tijd en geduld genoeg.
Maar in ieder geval ben ik dolblij dat ik Happy heb gekocht. Echt, Lucky is in de wolken!  ;D
Hier een fotootje van mijn gelukkige koppeltje:

 

[verwijderd door de beheerder]

Josephine

ah, wat leuk! mooi dat lucky meteen naar hem toegaat! veel plezier met die 2!

roha

Hoi,

Nou. leuk zeg, Lucky en Happy en ze vinden elkaar ook nog lief. Hartstikke top. Veel plezier met allebei!

Roha

Monique8736

Zo,wat een prachtige vogeltjes zijn het allebei! prachtige kleuren hoor  ;D

Heel veel plezier met je nieuwe huisgenootjes  ::)

Groetjes Monique

dolfijntje

Wat fijn dat ze meteen goed met elkaar kunnen vinden.
heel veel plezier met je hele mooie en lieve  parkietjes.
groetjes,
Dolfijntje.

Hetty

Heel veel plezier met Lucky en Happy! 2 Schattige parkietjes!

Mars

Nou, wat fijn dat dit de oplossing was. Tsja, het ene parkietje kan nu eenmaal wat beter tegen alleen zijn dan het andere.

Veel plezier met die twee schatjes en dat tam maken komt vast wel goed!

Niet alleen Lucky happy, maar jij ook!  ::)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

paooltje

Hoi,

Heel veel plezier met Happy, vindt het erg leuk dat  Lucky zo blij van hem/ haar wordt....

Groetjes, Paola

kekavo

Er wordt sinds gister flink gekibbelt in de kooi, maar vlak daarna zitten ze elkaar al weer te krauwen. Ben er dus niet bang voor dat nu de boel nog escaleert. Ze weten alleen nog niet wie de baas is. Maar ze zijn echt heel schattig samen.
Vanmorgen was Happy ontsnapt. Lucky was al wel een paar keer losgeweest, maar we wilden nu even wachten tot Happy ook wat beter gewent was. Eerst vloog hij in paniek rond, tot ie in de gaten kreeg dat Lucky vanuit de kooi naar hem riep. Toen vloog ie daarnaartoe en gin op de kooi zitten. Daar hebben we hem een tijdje laten rondwandelen voor we hem vrij makkelijk weer konden vangen. Dus de eerste vlucht zit er al op voor hem, maar nu wachten we nog even een weekje voor ze samen daagelijks mogen. :D