Misschien een tip...

Gestart door Josephine, november 11, 2006, 10:37:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

ik heb misschien een tip, vaak als het chatavond is kan ik niet.

Overdag of op een andere avond kan ik vaak wel. Misschien kan er dan een forum board komen waar je een bericht kan plaatsen als je online bent mensen die dat zien die denken dan ''oh dat bericht is 5 min geleden geplaatst ik ga ook even op de chat kijken''. Zo heb je dan misschien wat meer ''bevolking'' op de chat... en als er een bericht is geplaatst kunnen ze na een dag weer verwijderd worden!!! Of misschien kan dat automatisch gaan dat alles na een dag van plaating wordt verwijderd ofzo.

Groetjes Josephine

Cutie_lover

Ik vind het een goed idee.. Vooral als je iemand wil spreken.. of gewoon lol wil hebben..

Josephine

Ja dat was mijn bedoeling ook! normaal overdag is er niemand alleen donderdag avond de 1e en de 3e.....

Parkieten-Freak

#3
De 1e en 3e donderdagavond van de maand zijn de vaste chatavonden.
Tussendoor chatten kan in principe altijd. Berichten omtrent je aanwezigheid in de chatbox kun je via msn of via een pb versturen.
Aankondigingen in een speciaal topic zie ik niet zitten.
Binnen de kortste keren ontaard dat namelijk in chatten in het forumtopic zelf.

Nog even iets over chatten:
We promoten het niet om buiten de vaste avonden te chatten. We hebben als beheerders in het verleden afgesproken dat we er naar streven dat minimaal 1 beheerder een beetje meeleest.
Er komen hier ook een aantal jongere kinderen op het forum/chatbox, en die willen we zo min mogelijk blootstellen aan eventuele risico's.
Aangezien de meeste beheerders overdag werken of studeren, is toezicht houden (lees: meekijken) niet mogelijk.
Ik begrijp dat jullie dat niet leuk vinden, maar wij als beheerders zouden het verschrikkelijk vinden als er iets naars of vervelends zou gebeuren met één van jullie.
Ik denk dan met name aan digitaal pesten, of nog erger zaken.
Er zitten namelijk ook een aantal gasten op internet die ik liever niet in chatboxen zie.......
In het verleden hebben we wel eens iemand gehad die met andere bedoelingende chatbox inkwam dan zomaar wat gezellig te kletsen of over grasparkieten te praten.
Een beheerder kon deze ongewenste gast direct uit de chatroom verwijderen en meteen het ip nummer blokkeren.



Josephine

#4
oke, ja dat begrijp ik natuurlijk.

Ik begrijp wel dat het niet mag, beetje dom van me natuurlijk dat ik daar niet aan heb gedacht. Maar op dit topic mag een slotje...

Berichtjes samengevoegd.
En op verzoek een slotje. *klik*
Groetjes, Sonja.