Freddie is dood!

Gestart door marjan, november 08, 2006, 21:38:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marjan

Sinds anderhalve maand had ik een parkiet, Freddie. Ging hartstikke goed, hij was elke dag blij dat ik thuis was, wilde dolgraag z'n kooi uit en lifte dan vaak op mijn schouder mee het hele huis door. Gisteravond zat ie nog vrolijk fluitend en fladderend in z'n kooi, maar toen ik vanmiddag thuis kwam lag ie dood op de bodem van de kooi. Ik heb geen idee hoe dit zo snel kan gebeuren. Wie wel? De kooi maakte ik regelmatig schoon, elke dag voer en schoon water (hij viel wel altijd op z'n voer aan alsof ie in geen weken had gegeten) en waste zich regelmatig onder de kraan. Hoe kan dit?

Caradow

Waarschijnlijk heeft Freddie toch en ziekte onder de leden gehad. Verwijt jezelf niets, je merkt het vaak pas dat ze zeik zijn als het te laat is. En zeker als je nog niet zo veel ervaring met parkietjes hebt, merk je er niets aan.

Hele veel sterkte met je verwerking...

roha

Hoi,

Vreselijk dat je op zo'n onverwachte manier erachter komt dat je lieve vriendje er niet meer is.
Hoe dat kan? Tja dat is moeilijk te zeggen, Wat caradow al zegt dat ie waarschijnlijk al iets had. Wil je het echt graag weten is het misschien een optie om een autopsie te laten uitvoeren om de eventuel doodsoorzaak te achterhalen.
Heel veel sterkte met dit verlies...

Roha

Carla

Ach wat erg dat je parkietje zo snel moest gaan  :( Parkietjes zijn inderdaad meester in het verstoppen van ziektes. Ik weet hoe je je moet voelen nu heb nog niet zo lang geleden ook een parkietje plotseling verloren.

sara

gecondeleer met freddy  :(

groetjes poekie en pucca

Joske

Veel sterkte met het verlies :(

Idske

Veel sterkte met het verlies van Freddie! :(

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Josephine

wat erg dat freddy overleden is! veel sterkte!!!!

Sara

Wat spijtig dat je parkietje overleden is. :(
Veel sterkte met je verlies,

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

paooltje

Hoi Marian,

Il wil je heeeeel veeeel sterkte wensen met het verlies van Freddie.

Groetjes, Paola

marjan

Leuk dat er zo wordt meegeleefd door iedereen. Allemaal bedankt. Ik laat gee autopsie ofzo doen, daarmee los ik niks op en een bult geld kwijt vermoed ik. Freddie is al "begraven" in de vuilcontainer, klinkt een beetje cru, maar wat moet je dan. Heb in ieder geval nog een paar mooie foto's.

Robin

Veel sterkte met het verlies van je parkietje :(

Het kan ook zijn dat Freddie van iets verschoten is