Vleugels Staan 'open'

Gestart door Tanja, juni 22, 2005, 21:03:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tanja

Hoi Allemaal,

Vandaag kwam ik thuis van werken, liet Bertus lekker en even rondfladderen.Maar toen hij even later in zijn speeltuintje ging zitten, bleven zijn vleugels 'open staan'er zat ongeveer de ruimte van een vinger tussen de vleugels en zijn lijfje.
Kan dit een verschijnsel zijn dat door de hitte is veroorzaakt ( het is op het moment een kleine 28 graden in mijn woonkamer...) , of moet ik er mee naar een dierenarts?
Nu ik zit te typen, zit ie gewoon gezellig naast me en doet eigenlijk gewoon de dingen die hij normaal doet, en zijn vleugels zitten ook weer op de normale plaats...
Is er iemand die dit ook ooit heeft gehad?

Alvast bedank...

Groeten Tanja

Safrena

Hey Tanja

Dat de vleugeltjes een beetje open staan na een inspanning nu zoals je beschrijft is vrij normaal dit komt inderdaad door de warmte  ;)

Je kan af en toe je parkietje een beetje verfrissen door je parkietje te verstuiven met een plantenspuit. Let wel zelfs met dit warm weer dat ze gevuld is met lauw water

vele groetjes

Tanja

Dank je Safrena,

Ik zal hem zo maar weer eens onder de kraan zetten ... vindt 'ie heerlijk... maar misschien moet ik ook maar eens een plantenspuit voor hem kopen, dat is iets minder 'zwaar' op zijn hoofd...

Safrena

Hey Tanja

Als ie het onder de kraan leuk vind kan dat ook hoor dat is geen probleem.
Dan doe je dit gerust een paar keer  als ie dat leuk vind ;)

vele groetjes

Mariƫlle S

Hey Tanja,

Als je een plantenspuit wil kopen doe het dan maar de kraan is ook gewoon goed hoor!

Mijn Dolby vind de kraan heerlijk  :D net als jouw Bertus maar Dolby heeft een hekel aan de plantenspuit :angry: . Zelfs met dit warme weer vindt hij t niks.
Dus het is mogelijk dat Bertus het ook niet leuk vind.

Maar ja, als je het niet probeert dan zal je het nooit weten.  ;) Misschien vindt Bertus het wel heerlijk.

sebastiaan

ja die van mij staan ook altijd met hun vleugels open met die hitte

Tijnie

misschien is het een idee als iemand eens een goede foto maakt van een parkietje die het goed heet heeft? Er zijn momenteel 2 topics met parkietjes die het warm hebben. Tuurlijk is het fijn dat we allemaal goed op ons vogeltje letten, maar je "druk" maken om niks is toch zonde  ;)

Matijn