kooi groot genoeg?

Gestart door lotte, november 05, 2006, 17:41:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lotte

hej,
ik ben nog steeds aan het nadenken over een vierde parkiet.(zie parkiet depressief?) maar nu vroeg ik me af is de kooi dan wel groot genoeg?
Ik heb 2 kooien aan elkaar gekoppeld de grote is: 35x57x52 en de kleine kooi is: 30x45x60. ze vliegen alleen in het weekend los maar dan wel de hele dag, dus per week 16 uur ongeveer. als de kooi groot genoeg zou zijn pak ik  nog een parkietje erbij als ik van mijn 3 weken lange vakantie terug ben dat zou dan begin januari zijn.

Groetjes: Talitha en snavel kusjes van:  :-* Croky, Twister en Kiwi  :-*

Virginie

#1
Ik denk dat de kooi wel groot genoeg moet zijn , maar ik ben wel geen expert... :(
Dus wachten op meer reacties!!
Groetjes,Virginie!!!

Geen msn-taal gebruiken aub.
Groetjes, Sonja.

lotte

hej,
ik zie dat er nog niet veel gereageerd is  :-[
maar hoop dat er toch iemand is die me kan helpen  :P

Groetjes Talitha en de parkietjes

Monique8736

Ik vind het een beetje moeilijk voor te stellen  :P
Normaal heb je 1 kooi,en dan is het LxHxB en klaar..maar twee kooien aan elkaar,ik kan het me even moeilijk voor de geest halen.Heb je misschien een foto van de kooi? Misschien dat meer mensen dan reageren omdat ze zich een voorstelling kunnen maken  ;)

Groetjes Monique

lotte

hej,
ja ik kan me voorstellen dat het moeilijk is je het voor te stellen  ;)
maar ik krijg een digitale camara met sinterklaas en dan pas kan ik er een foto opzetten. Als het topic zo lang open blijft kan ik er dan een plaatsen anders open ik dan wel een ander topic.

Groetjes Talitha en de parkietjes

PasCa

Ik heb ook een 2 kooien op elkaar en het lukt wle maar je moet gewoon uitkijken!! ::)
Alleen bij mij zijn ze wel in de lengte en breedte even lang maar dat was gewoon geluk misschien moet je het eerst alleen proberen en dan zie je wel  :-X