snoeien fruitbomen en knotten wilgen

Gestart door smartie, oktober 31, 2006, 19:00:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

smartie

Komende zaterdag kan er op veel plaatsen vrijwillig (en dus legaal) worden geholpen met het snoeien van fruitbomen en knotten van wilgen en uiteraard dan wat takken meenemen als traktatie voor de parkieten.

Meer info? Kijk op de site: www.natuurwerkdag.nl

Dit is mogelijk om vele locaties in Nederland. Selecteer gewoon eerst je provincie en daarna de dichtstbijzijnde plaats. Succes!

Ik ga proberen wat mooie zitstok takken mee te nemen naar huis. Om in de kooi te hangen als zitstok en eventueel een mooie zitpaal/speeltuin van te maken zodra ik tijd heb...

Josephine

aaajaaa dáár zou ik wel heenwillen ik weet niet of het voor kinderen bedoelt is maar je kan altijd vragen of je wat mee mag nemen!

Alleen het dichtbijzijnde bij hoogland/amersfoort in de buurt is leusden, en daar kan ik niet zelf op de fiets heen! Ik denk ach als het ergens in hoogland of amersfoort is dan kan ik er wel even op me fiets heen, maarja, jammer!

Wel een goed idee van je smartie! Degene die er wel heen gaan wens ik plezier!

Caradow

Hey das een heel goed initiatief! Ik heb al even rondgekeken en er zijn meerdere lokaties hier in de buurt. Helaas ook al wat vol, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zie zitten om de halve zaterdag te gaan lopen snoeien... Ik zit ook met de boodschappen die ik op zaterdag moet doen.

Maar ik denk dat ik wel even die kant op fiets als ik weet dat ze bezig zijn, misschien dat er toch wat te halen valt als ik ze lief aan kijk.

smartie

Ja, ik ben bezig met een beginnerscursus hardlopen en die is dus op de zaterdagochtend. Voordat ik terug ben en een douche genomen heb en boodschappen gehaald heb, is het ook a over het middaguur. Dus ik mag helpen met het opruimen van de boel. En met dat opruimen mag ik ook wat takken mee naar huis nemen. Ik zal kijken of ik wat extra mee kan nemen zodat de liefhebbers hier eventueel wat kunnen komen halen....