Update Daffy

Gestart door soapie, oktober 30, 2006, 16:32:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

soapie

Ik heb hier 2 weken geleden een topic gestart over Daffy, die volgens de dierenarts dood zou gaan door een vergrote krop en een buikbreuk. Ik moest hem laxeermiddel geven wat Daffy in ieder geval zou helpen met de ontlasting. Ben vandaag teruggegaan omdat ik het idee had dat het beter ging, hij kropt minder en vliegt beter, verder eet hij gewoon goed. Het was inderdaad een stuk verbeterd en dat kan zo blijven maar hij komt niet meer van het laxeermiddel af. Dat is op zich wel jammer omdat Daffy het vreselijk vind en ik grote moeite heb om het hem te geven. Ik mag wel minderen en kijken hoe dat gaat. Ik hoop maar dat Daffy er op een gegeven moment een beetje aan gaat wennen...Daffy heeft trouwens ook de takken ontdekt die ik heb gekocht en aan de buitenkant heb hangen, hij is de enige die er echt op zijn gemakkie op zit en zich wast etc  :-*

Joske

Fijn dat het beter gaat met je vriendje! Ik hoop inderdaad ook dat hij gaat wennen aan de medicijnen, want dat is altijd een ramp. :( Misschien kan het minderen! En dan hoeft het in ieder geval niet zo vaak meer. Sterkte!