Pukkie is helaas overleden

Gestart door darude, oktober 30, 2006, 13:54:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

darude

Helaas is gisteren onze grote vriend Pukkie overleden, Pukkie had al een paar dagen last van diaree en ging de laatste dagen bijna alleen maar met zijn snavel tussen zijn veren zitten.
We waren bij de dierenarts al geweest die zei dat het of aan ze eten lag of dat hij misschien slechte nieren had aangezien zijn ontlasting waterig/groen was terwijl hij geen wormen of andere parasieten had.
Helaas heeft hij het weekend niet overleefd, ik moet zeggen ondanks dat het een klein vogeltje was wij er toch ontzettend van balen dat hij er niet meer is, we zijn blij dat hij geen pijn meer heeft maar voor de rest en dat het voor hem zelf beter is zo, maar hij was nog zo jong (9 weken oud) dat vinden we zo jammer dat hij in zijn korte leventje veel pijn heeft gehad.
Ondanks de paar weken dat wij hem hadden was hij ontzettend tam, vaak wou hij ze kooit niet in omdat hij alleen bij ons wou zitten, hij was echt een lieverd van de eerste klas en we zullen hem ook erg gaan missen zijn vrolijke begroeting, we zullen wel een andere nemen alleen nu nog even niet om het te laten bezinken.

Joske

Wat een naar bericht :( Heel veel sterkte met het verlies van je lieve vriendje.

Danielle

Ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van je kleine vriend!

Safrena

Hey darude

Wat verschrikkelijk voor jullie

Ook namens ons heel veel sterkte met het verlies van je, nog veel te jonge, vriendje.

vele groetjes

budgie

Heel vreselijk ....... Het arme beestje. Het leven was niet voor hem weggelegd. Maar ach, wie weet wat hem nu allemaal blijft bespaard. Ik wens je heel veel sterkte ..................... :( :( :(

roha

Hoi,

ja vreselijk om je vriendje al zo snel moet verliezen, maar nu heeft ie geen pijn meer en dat is beter!
Sterkte ermee!

Roha

Scotty - Keecko

Darude,

Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook een jong parkietje gehad (7/8 weken) en die is ook overleden aan diaree... :( Ik had haar nog maar een klein weekje en toch mis je haar al verschrikkelijk...
Ik wil je veel sterkte wensen met dit verlies!

Ilse

Sara

Wat spijtig om zo'n jong parkietje al te moeten verliezen :'(
Heel veel sterkte,

groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Brenda

heel veel sterkte met het verlies van je zeer jonge vriendje...

darude

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties wat zeker steun geeft, vanmiddag hebben we hem afgegeven bij de dierenarts waarna die word meegenomen voor crematie, sommige mensen zullen zeggen het is alleen een vogeltje maar ik moet toch eerlijk zeggen dat het ons zwaarder valt dan wat we verwacht hadden, zeker omdat het zo stil is nu  :(
Nogmaals bedankt voor jullie reacties !!!!

Safrena

Citaat van: darude op oktober 30, 2006, 19:36:46
I... vanmiddag hebben we hem afgegeven bij de dierenarts waarna die word meegenomen voor crematie, sommige mensen zullen zeggen het is alleen een vogeltje...

Hey Draude

Hier word zeker niet gedacht " Het is maar een vogeltje" :-\
Hier op het forum  begrijpen de mensen  heel goed jouw beslissing en ook ik, want ik heb het ook gedaan bij het verlies van mijn parkietje Winnie
Ook haar heb ik laten cremeren. Haar as heb ik thuis in een mooi urnetje en ik heb ook een beetje as in een hangertje laten doen, zoadat ik haar altijd heel dicht bij mij kan dragen.

De foto van het urnetje en het hangertje kan je zien op onderstaande link (derde pagina) ;)

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=9003.0

Nogmaals heel veel sterkte met het verlies

vele groetjes

Josephine

Veel sterkte met het verlies van Pukkie!

Ingrid

Ach wat een ontzettend verdrietig bericht...
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve, kleine Pukkie :(.

wake-up

Ja ook van mij sterkte .Heb het jongsleden ook meegemaakt .En je kan je er zo triest over voelen .

Groetjes van Margaretha leef met je mee hoor

mozart

Ik denk: ach weer zo'n arm vogeltje, het mocht helaas niet zo zijn!
En iedereen op het forum is stapel op zijn/haar parkiet(jes) en sluit het af op zijn/haar manier!
Mooi dat je hem hebt laten cremeren! Het is een levend wezentje geweest en ik begrijp heel goed dat je daar voor kiest! Geweldig om zo je geliefde parkietje de laatste eer te bewijzen toch?!

Wens je verder veel sterkte bij dit verlies,
groet Mozart

Idske

Heel erg veel sterkte gewenst met het verlies van Pukkie. :'(

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!