koppie wegdraaien

Gestart door corrina, oktober 23, 2006, 09:38:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

corrina

Ben anderhalve week bezig om Scream tam te krijgen wat nog niet echt lukken wil.Het is nu zo als ik bij hem kom,hij staat boven in mijn slaapkamer,dat hij zich even uitrekt en dan zijn kop omdraait zo van krijg jij de pip maar.Als ik er dan even voorzit wil die me wel is aankijken maar niet van harte geloof ik,ik zeg dan ppff je heb kapsones ::),maar dat zal het wel niet zijn maar wat dan wel??Kan uur met trosgierst in zijn kooi zitten en dan wil die omdat ik het graag wil denk 2 zaadjes pikken en dan weer klaar :(Word er een beetje moedeloos van.

*Z*

Gewoon blijven kletsen bij zijn kooitje,,  :D, zo was de mijn ook maar nu komt hij naar mijn mondje toe als ik klets, dan vraagt hij om een kusje. En anderhalve week is nog mar een korte tijd, het tam maken kan ook maanden duren, bij mijn parkietje duurde het 3 maanden..

Groetjes

Josephine

Gewoon door blijven gaan! Zoals *Z* ook al zei, je hebt je parkietje nog niet zo lang, voordat hij helemaal tam is kan het nog even duren.

Kijk voor het tam maken ook maar een op www.parkietenfreak.nl en dan op tam maken klikken.

Groetjes Josephine