speeltje(belletje)

Gestart door hillie, oktober 17, 2006, 20:07:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

hillie

Ik had een vraagje.
In de kooi van onze parkiet hangt een belletje waar die erg gek op is.
En laatst zei iemand tegen ons dat hij er niet uitkomt door dat hij dat belletje in zijn kooi heeft hangen.
Is dat zo of niet ???

Safrena

Hey Hillie

Denk niet dat het daardoor komt
Maar je kan altlijd proberen om het belletje uit de kooi te halen en bij jou te houden of ergens te hangen, zodat je parkietje wel uit de kooi komt naar zijn favorite speeltje

Een leuke speeltuin of parkietenboom is ook altijd heel leuk voor je parkietje
Kijk maar even op onderstaande link voor enkele leuke voorbeelden

http://www.parkietenfreak.nl/r-parkietenboom.php

vele groetjes

hillie

Bedankt voor je antwoord.
We zullen het proberen het belletje er uit er halen om te zien of die er dan naar toe komt.
Het zal wel leuk zijn,  omdat als die er uit gehaald wordt wel al een poosje bij ons blijft zitten. :D

emceeelwee

Bij Kiki werkte het wel  ;D. Zij is ook gek op belletjes. Inmiddels heeft ze er een in de kooi en 5 erbuiten...

DarkWolf

Falkor is ook zot op zijn belletje..En ik moet mijn hand ook altijd stil houden in de kooi, anders springt ie ervan om beter aan het belletje te kunnen.
Maar vanaf ik trosgierst boven haal is hij daar zo gefocust op dat ik met mijn hand doorheen de hele kooi kan..En volgende week gaat ie ook voor de 1e keer vrij vliegen ;D
Dus je moet inderdaad andere oplossingen zoeken, waardoor je parkiet de aandacht bij jou heeft en niet bij het belletje :)

hillie

Hallo bedankt allemaal voor de antwoorden.

We willen zo kattenballentje kopen met een belletje erin misschien vindt die dat ook wel leuk.
Hij houdt ook van glimmende spullen want als die bij ons op tafel loopt dan gaat altijd naar horloges e.d toe om aan te pikken.
Dus proberen we dat maar misschien komt die dan wel uit ze kooi. ;)