gekke ontlasting

Gestart door Scotty - Keecko, oktober 16, 2006, 21:12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin v h

Hallo Ilse
k sluit mij aan bij 'parkietenfreak' .
Helaas vraag je iedere keer aan ons wat je moet doen - en dat mag natuurlijk. ;)
Maar je hebt je plan al helemaal klaar wat je wilt gaan doen met je parkietje.
Dus wat wij ook zeggen en adviseren je bent het volgens mij toch niet van plan om te doen.
Wij reageren iedere keer wat eigenlijk toch geen zin heeft.
Helaas - sluit ik mij bij parkietenfreak aan.
Sterkte met Keecko.
Je mag hem altijd bij mij brengen ik woon in Arnhem en ik wil hem best een paar weken opvangen.
Groetjes en sterkte.
karin

Scotty - Keecko

#81
Ja, het spijt me dat ik iedere keer weer jullie advies vraag... :(
Ik heb daarom ook besloten geen bloedonderzoek meer te doen. Ik laat nog 1 ontlastingsonderzoekje doen. Is het goed, probeer ik het echt los te laten.

En Marcia en Karin, bedankt voor jullie aanbod :) Helaas is Arnhem wat te ver weg... Als ik na het ontlastingsonderzoekje nog zo bezig ben met Keecko, zou ik wel gebruik willen maken van jouw aanbod, Marcia, alleen als jij er geen bezwaar tegen hebt. Misschien is Keecko wel gestressed door mij, ik zit haar momenteel veel te bekijken en ik probeer haar af te leren om zoveel water te drinken, en dan nog telkens die nieuwe keukenrolvellen.

Het spijt me dat ik jullie hier mee lastig val, ik had dit topic gewoon nooit moeten openen...
Bedankt voor al jullie reacties, ik beloof echt dat ik Keecko nu met rust laat en ik vang alleen nog maar 1x haar poepies op en laat die onderzoeken.

En een slotje is inderdaad goed op zijn plaats...
(P.S. Ik zal ervoor zorgen dat ik op de meeting de poepobsessie heb los gelaten...)

Parkieten-Freak

Je valt niemand lastig, Ilse.
Soms is het echter beter om gewoon eens even in alle nuchterheid de zaken op een rijtje te zetten en de balans op te maken. Dat kan helemaal geen kwaad. ;)
Ik zal dit topic dan maar een slotje geven. Mochten er ter zijner tijd nog bijzondere ontwikkelingen zijn, dan vernemen we dat graag.  :)