Iets Hard Aan Zijn Pootje

Gestart door Missa, juni 29, 2005, 19:11:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Missa

Hoi, onder mededelingen vertelde ik over mijn nieuwe parkietje Poco!!! Aan zijn achterste teentje hangt er dus iets hards en jullie hadden mij aangeraden om dit eens te weken. Dit heb ik ook gedaan daarnet, maar het komt er niet af!!! Ik vond het zo zielig om hem te lang vast te houden dus heb ik hem weer in zijn kooitje gezet!!! Mijn grootvader zegt dat er kans bestaat dat het deeltje van zijn teentje zal afvallen waar dat hards aanhangt. Kan dit? Wat moet ik dan doen? Laat ik hem nu best gerust of probeer ik het later nog een? Ik hoop dat jullie raad weten!!!

Missa

Safrena

Hey missa

In je vorige berichtje vertelde je dat het waarschijnlijk uitwerpselen zijn die aan het pootje hangden.
Daarom ook dat we je inderdaad aanraden om het er af te wassen met een beetje lauw water. ;)

Echter als je het er niet afkrijgt met lauwe water lijkt het me toch beter om dan even met je parkietje naar de dierenarts te gaan zodat je weet wat het is en de dierenarts indien nodig kan verwijderen of een behandeling kan mee gegeven ;)

Veel sterkte en beterschap voor je parkietje

vele groetjes

Missa

#2
Ok bedankt voor de snelle reactie, ik ga morgen eens gaan kijken bij de dierenarts en ik zal dan iets laten weten wat het is!!!

Groetjes Missa

ja hou ons maar op de hoogte ;)
succes morgen bij de dierenarts
gr safrena