2e Parkiet

Gestart door maurice, juni 22, 2005, 20:08:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maurice

hallo

Ik heb sammy nu 3/4 jaar en is altijd alleen geweest. Ik heb een nepvogeltje gekocht wat hij erg interresant vind en speelt daar ook altijd mee. Hij is tam en ik kan er alles mee doen wat ik wil maar nu is de vraag: wat gaat sammy doen wat de meeste parkieten dan doen als ik er een 2e bij doe? omdat ik sammy nu zo tam heb ben ik bang als ik die 2e erbij heb dat ie niet meer luisterd. Natuurlijk gaat hij ook met z'n vriendje of vriendinnetje om maar ik wil wel alles met hem kunne doen.

Mvg maurice & sammy

Jorijn

alle parkieten vinden een 2e parkiet leuk, Maar je hebt wel het risico dat je parkietje ietsjes minder tam word.

MAAR dit geld niet in alle gevallen. Er zijn heel veel mensen met 2 tamme parkietjes ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

maurice

bedankt jorijn  denk dat er een 2e bij komt dan.

Mvg maurice & sammy

Safrena

Hey Maurice

Ik zelf heb ook twee parkietjes en beiden zijn tam  ;)

Mijn eerste meisje was super tam en al 8 maand toen mijn tweede meisje erbij kwam.
Mijn eerste meisje is nog steeds super tam en mijn tweede meisje is ook tam ;)

Er zit maar een verschil in dat is dat mijn meisje anders een hele dag bij mij zat nu haar tijd verdeeld door een tijdje met mij en een tijdje met haar vriendinntje te spelen ;)

vele groetjes