Kamer Voliere GEZOCHT!!

Gestart door KiimmBiimm_, oktober 09, 2006, 22:42:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KiimmBiimm_

Hallo Hallo
ik zoek een kamervoliere in de omgeving Eindoven
wie o wie will zijn kamervoliere kwijt
Neem contact op via een PB

Groetjes KiimmBiim_
& snavelkusjes timo&poemba & Mangoo  * die hopen op een grotere kooi * :P

mozart

Kijk eens op marktplaats!
Als ik kamer intoets bij de kooien voor vogels vind ik er een aantal, o.a. 1 in Drunen en 1 in Arnhem?!

Parkieten-Freak

Arnhem ligt nou niet direct in de buurt van Eindhoven, Drunen ook niet trouwens. ???


mozart

#3
Tja je moet er wat voor over hebben toch?
En sorry weet zo niet waar Drunen ligt.
Jammer dat er altijd meteen zo op gereageerd word.

KimmBimm vraagt toch duidelijk in de omgeving Eindhoven, logisch dus dat er zo'n reactie komt. Gr. Ingrid

KiimmBiimm_

Ik heb er wel wat voor over maar ik zoek het liefst gewoon iets in de richting van eindhoven ben zelf pas 16 en kan geen auto rijden en me moeder moet het er ook mee eens zijn  ;D
maar toch bedankt voor de tips op marktplaats.nl hebik zelf al gekeken


KiimmBiimm_

Dankje wel Caradow
dankzij jou heb ik deze geweldige kooi
ik kan hem volgende week al ophalen
maar omdat die 2de hands is iemand een tipje
over wat ik moet doen voor dat de parkietjes erin gaan
Grondig schoon maken met dettol dat wist ik al
maar nog meer dingentjes
oja en deze kooi is 3 x groter dan de kooi die ze nu hebben
zullen ze dit niet eng vinden
alvast heeeeeelll erggg bedankt Caradow  ;D

Caradow

Geen dank :) Heel veel plezier ermee :)

Ze zullen zeker even moeten wennen aan de ruimte en het nieuwe enge gekleurde ding,... tja, het zijn soms neurootjes onze grasparkieten..

Tips, tja, grondig schoonmaken wist je zelf al, kijk hem even goed na op beschadigingen waar roest zou kunnen ontstaan, of bestaande roestplekken, maar als ik naar de fotos kijk ziet deze voliere er gewoon nog heel mooi uit.

Houd er rekening mee dat omdat ze zo moeten wennen dat ze dus ook geen aanvliegroute kennen nog (als ze los vliegen) en dat ze minder makkelijk de kooi in kunnen gaan de eerste dagen. dat heeft hier ook een tijdje geduurd. En ook als ze niet los zijn en in de kooi zitten, zal het even duren voor ze echt op verkenning uit gaan. Het is erg eng...

Waar ik zelf tegen aan liep was dat ze niet naar beneden durven... Ik had het voer eerst aan de onderste helft van de kooi gehangen, met het oog op knoeien en het wegspatten van voer, maar ze durfden dus echt met geen mogelijkheid naar beneden. Ik heb nu dus het voer gewoon bovenin hangen. Ze zijn ondertussen nog steeds niet onderin de kooi geweest, terwijl daar toch een gigantisch mooi speeltouw hangt... laten zich ook niet verleiden met trosgierst.. maar ik denk dat dat nog wel komt...

KiimmBiimm_

Oo okke dankjewel
ja mijn parkietjes ben ik nog tam aan het maken
de kweker raden mij af om er meerdere tegelijker tijd te nemen
maar ik vind het anders zo zielig
en ik ga er gewoon heel veel mee trainen
dus ze vliegen dus nog niet echt van de kooi naar buiten soms laat ik ze er wel uit hoor omdat er 2 een soort handicap hebben maar echt heel erg bedankt waarschijnlijk kan ik hem volgende week ophalen
Groetjes Kiimmbiimm_
& snavel kusjes Timo&poemba en mangoo ;D ;D

Caradow

succes!!!!!!

en dan mag hier ene slotje op :P

KiimmBiimm_

#10
Citaat van: Caradow op oktober 10, 2006, 20:50:35
succes!!!!!!

en dan mag hier ene slotje op :P

Yoaa dat mag zeker :D

Hopelijk zullen je parkietjes het heel fijn gaan vinden in hun mooie nieuwe parkieten'villa'. ;)
En bij deze een slotje op verzoek. *klik*
Groetjes, Sonja.