Braken en bol zitten

Gestart door Jippie, oktober 04, 2006, 20:58:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Chicowen

Hee wat een goed nieuws! ;D
Het is dan nog wel een dagje stil zonder de kleintjes, maar dit keer wel met een goed gevoel!
Heel fijn!

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Jippie

Ja, ben ook heel blij! Heb de hele dag in spanning gezeten! Als het goed is, mogen we ze morgen voor de middag nog ophalen!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Annika

dat is wel een felicitatie waard, super zeg!!!  ;D

Ranni

Dat is goed nieuws zeg!
Nu gaat het vast alleen maar beter met Dafne!
Suc-6 nog een nachtje zonder je 2 grasparkietjes.
groetjes

Parkieten-Freak

Mooi zo!
Laten we hopen dat beide vogels morgen weer fijn thuis zijn! ;D


roha

Hoi Hoi,

Wat een goed nieuws, zeg!
Hopelijk heb je ze straks allebei weer thuis, want het is toch wel stil in huis zonder ze en ik denk dat het ook wel een leeg gevoel geeft.
Alvast veel plezier weer!!!

Roha

*Z*

Wat fijn om te horen dat het weer goed gaat ;D,, nou nog afwachten tot dat ze weer allebei thuis zijn...

Ingrid

Super Ilse  ;D. Nog even afzien dus en dan is het gedaan met de rust in huis :).

budgie


Jippie

Ik zal morgen nog wel even aan de dierenarts vragen wat het precies was, zodat ik het de volgende keer kan voorkomen!

Heb wel alvast een warmtelampgekocht (bij een reptielenzaak :P), mocht er hier nog iemand ziek worden, kan in ieder geval de lamp aan! En natuurlijk een nieuw speeltje voor Dafne! Kon het echt niet laten!

Bedankt voor jullie steun!

Groetjes, Ilse

P.S. Ik kijk al uit naar het einde van de rust hier :-*!
Toeter en Dafne!

Sonja

Hoi Ilse,

Wat fijn om te lezen! ;D
Je kunt vast bijna niet wachten tot morgen! ;)

Groetjes, Sonja.

Jippie

ZE ZIJN ER WEER!!!

Het was waarschijnlijk toch een lichte kropontsteking, dus maar goed dat we er zo snel bij waren! Ze krijgen nog 10 dagen een antibioticum en dan moet het weer goed zijn.

Op dit moment zijn ze alweer lekker aan het fluiten in hun kooi en hebben net lekker een stukje gevlogen. Ik laat ze nu maar weer even met rust, dat kunnen ze wel gebruiken!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Chicowen

Hej wat een goed nieuws!!!
En wat heerlijk dat ze weer thuis zijn zeg, dan is het niet zo stil meer.

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Scotty - Keecko

Hoi Ilse,

Geweldig dat ze er weer zijn!!
Ik ben echt blij voor je, ook voor Toeter en Dafne. Nu kan het gefluit, gekwebbel en gespeel weer beginnen, haha :-X
Goed dat je er zo snel bij was!

Groetjes Ilse
en pootjes van Scotty en Keecko

Parkieten-Freak

Welkom thuis Dafne en Toeter! ;D


mozart

Ha wat fijn, eindelijk weer een keer goed nieuws!
Geniet lekker!
groetjes Mozart

judithdejong

Hartstikke mooi!!!!! Dikke pluim voor je, dat je er zo snel bij was.
Nu kan je weer genieten van je twee vriendjes.
Vond Dafne haar speeltje leuk??

Groetjes,
Judith en een kusje van Baco

Ingrid

Welkom thuis Dafne en Toeter (wat ik geweldige namen vind!), enne haal de schade maar even in wat betreft de rust. Lekker kwebbelen en "lawaai" maken, jullie vrouwtje heeft het gemist  :D.

Ilse, het is een goede zet van je geweest om naar de dierenarts te gaan. Met de medicijnen krijgt de lichte kropontsteking niet de kans verder uit te breiden.

Jippie

Bedankt voor het compliment over de namen, Ingrid!

Dafne was erg blij met haar nieuwe speeltje! Er zitten vijf belletjes aan en die doen het allemaal érg goed ;)! Ze zijn trouwens allebei erg blij weer thuis te zijn; ze komen de hele tijd bij me zitten om kusjes te geven :-*! Maar degene die het meest blij is, ben ik zelf wel, denk ik!

Nu nog even medicijntjes, maar dan komt het allemaal goed! Pfff, wat ben ik blij dat ik meteen naar de dierenarts ben gegaan!

Nogmaals bedankt voor jullie steun!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Safrena

Hey Ilse

Allereerst een welkom thuis aan Dafne en Toeter ;D

Een kropontsteking kan dodelijk zijn als deze niet meteen behandeld word :-X
Heel goed van je dat je zo snel naar de dierenarts bent geweest en er dus heel snel bij was, en de beginnende kropontsteking snel behandeld kan worden.
Met de medicijntjes samen met een liefdevol en beste verzorging van je komt alles nu weer goed  :D

Veel beterschap aan Dafne en Toeter
En veel plezier met je lieverdjes weer thuis, Ilse

vele groetjes