Ook ik wil even wat kwijt.

Gestart door roha, oktober 02, 2006, 14:41:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

roha

Nogmaals,

Allemaal erg bedankt voor het medeleven. Dat doet me echt goed!

Liefs Roha

Kleintjes

Misschien dubbelop, maar ik wil je ook in dit topic veel sterkte wensen met 't verlies van Ren.
Lekker wakker worden is inderdaad heel anders, ik heb ditzelfde gisterochtend meegemaakt, toen ik onze oude heer vond.

Ren heeft zeker 'n heel mooi en spannend leven gehad, daar twijfel ik niet aan. Ze heeft ook goed werk gedaan en 't leven geschonken aan 'n mooie dochter, dat is niet niks voor zo'n klein vogeltje. Verhuizingen, achterblijven na verlies van haar geliefde.... niet niks maar ze heeft 't altijd goed gehad, dat geloof ik echt.

Veel vogels kunnen alleen dromen van zoveel liefde om zich heen, onze vriendjes kunnen zich de koning te rijk noemen. Ze hebben zelfs 'personeel' dat alles voor ze doet, wat 't ook is. Van verwennen tot begeleiden, elk baasje maakt 't 'n keer mee.

Nogmaals, veel sterkte met 't verlies van je mooie meisje.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

Hierbij heel veel sterkte gewenst, ontzettend triest dat je je parkietenvriendje nu moet missen! :'(

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

LA_MAMMA

Nou, ik moet er echt niet aan denken dat dit me over komt......vreselijk en ik wens jullie dan ook heel veel sterkte met dit verlies, Maar je zou het zo kunnen zien, ze heeft je misschien wel geprobeert te waarschuwen vanmorgen dat je nog bij haar was maar ja als het donker is dan zie je ook niet veel natuurlijk, heb je dan echt niets gemerkt? dat ze b.v naar je toe kwam? meestal voelen ze dat ze dood gaan, daarom vind ik dit zo vreemd!

                      Groetjes......en heel veel sterkte, ook van Rocky mijn parkiet. ;)

budgie

Heel verdrietig ............. Waarom moeten we toch steeds maar weer afscheid nemen van levende wezens .....