Tam maken, op de goede weg...?

Gestart door Lodie, juni 19, 2005, 18:34:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lodie

heey iedereen!
ben meisje van 16 en heb net 3dagen een heel mooi en lief grasparkietje gekocht.
het is de tweede dag dat ik mijn hand in zijn kooi steek en doe alsof mijn vingers een stokje is  :P
de eerste dag fladderde hij en probeerde hij terug op zijn stokje te geraken langs de achterkant van het kooi en aan de bovenkant. vandaag, de 2de dag fladdert hij alleen om te vliegen en probeert aan de voorkant en bovenkant van de kooi naar zijn stok te geraken maar het is net alsof hij mijn hand 'test' om te zien als ik iets ga doen ofzo en als hij wat moe wordt dan gaat hij terug op zijn stokje zitten. ben ik op de goede weg of is er nog geen teken van tam zijn?
en hoe kan ik heb goed belonen elke keer hij terug op zijn stokje geraakt?
alvast bedankt
elodie

Jorijn

Ja hoor je bent zeker op de goede weg, als je meer wilt weten kun je even de zoekfuntie gebruiken en zoeken op 'tam maken' en je vind genoeg ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Dick uit Aruba

Ja hoor, je kan hem ook wat lekkers aanbieden. Een stukje trosgierst bijvoorbeeld. Laat je parkiet de beslissing nemen om naar jou toe te komen.

Het is net wat Jorijn de zei: Blader even rond, er is hier veel over geschreven.